Gå til innhold

Speed-painting av ei vakker jente i photoshop - Check it out!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Imponerende! Lever du av å tegne?

 

Tusen takk for skryt :)

 

Jeg lever ikke av å tegne nei,

jeg studerer til å bli art director på westerdals i oslo, og jobber på siden som grafisk designer i Kitchen reklamebyrå

 

tror det var pga at du skrev topicen som et spørsmål. så han svarte kanskje uten å se innlegget ditt først:) Men fett resultat, det skal du ha:) Nico Di Mattia er også ganske rå på realistiske tegninger. du har sikkert sett hans videoer og? http://www.youtube.com/user/macpulenta

 

Nico er kjempeflink, en stor inspirasjon :)

Lenke til kommentar

Veldig stilig! :)

 

Basert på noen du kjenner, et foto el. lignende,

eller er det basert på "ren fantasi"?

Du har valgt et veldig bra utgangspunkt, jenta er jo ikke noe å kimse av ;) Spesielt å komme inn i denne tråden, gikk på skole med henne for noen år siden. :ph34r:

 

Går utifra at han kjenner henne :)

Lenke til kommentar

Flott tegning! Imponerende måte du får frem realismen.

 

Du har valgt et veldig bra utgangspunkt, jenta er jo ikke noe å kimse av ;) Spesielt å komme inn i denne tråden, gikk på skole med henne for noen år siden. :ph34r:

 

Aj shit, det var ikke meningen at det var noen som kjente henne som var her.

 

Jeg har nemlig ikke vist henne maleriet enda, så det er veldig viktig at du ikke sier at du har sett det her.

 

Og ja, hun er ei flott jente, hun er eksen min fra i vår, men vi er fortsatt gode venner.

Kult at du kjente henne igjen da :)

Lenke til kommentar

Om det er noe jeg kan kommentere, så er det øynene. De er veldig bra - men nesten litt for bra sammenlignet med resten av tegningen. De er av ganske mye høyere detalj enn det andre, og selve øyefargen er nok en smule for sterk.

 

Ja, jeg kan skjønne det. men jeg liker egentlig at det er slik. Det er en fordel et maleri har foran et fotografi. Man kan bedre dirigere fokus. Det skal sies at originalfotoet ble tatt med en lav blender, så øynene var i fokus, og bakdelen av hodet er ut av fokus.

 

Men personlig syns jeg hun har så vakre øyne, at de fortjener å få en ekstra puss :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...