Gå til innhold

Skole - PC - Har ikke tilgang til å laste ned programmer

Mariofrans

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det er skolen som faktisk betaler for pcen, så mener jeg at det er opp til skolen hva han har lov til å gjøre på den. Hvis han vil gjøre noe annet får han kjøpe seg en egen pc.

man leier den så i mine øyne er det ikke så svart-hvitt ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Siden det er skolen som faktisk betaler for pcen, så mener jeg at det er opp til skolen hva han har lov til å gjøre på den. Hvis han vil gjøre noe annet får han kjøpe seg en egen pc.

De bryr seg nok minimalt med mindre det får konsekvenser. Selv formaterte jeg min laptop, og ja inn windows 7. De sa ingenting da jeg kom og ville ha den formatert neste år..

EDIT: Til TS: Har du fått svar egentlig?

Ikke svar enda, nei :p det største behovet mitt er faktisk iTunes. Prøvde å laste ned iTunes 10 portable og legge inn på minnepinne, det gikk som smurt, men da jeg skulle koble til telefonen fikk jeg opp en melding som sa at jeg måtte ha nyere versjon av iTunes ellernosånt. Kanskje vil det funke hvis jeg får lastet ned siste versjon av iTunes i portable versjon?

Har lest at det er litt trøblete å lage portable versjoner av iTunes pga lisenser osv, så siste versjon kan ta tid å få tak i.. Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre for å organisere musikk, bilder osv på tlf min?:)

Endret av Mariofrans
Skrevet

man leier den så i mine øyne er det ikke så svart-hvitt ;)

Man leier den? Betaler man noe for den?

Skrevet

På min skole er det hvertfall snakk om 800 kroner i året i de tre årene også beholder man den etter endt skolegang. Særlig dyrt er det jo ikke, men det er ikke akkurat den smidigste PC-en i vesten heller.

Skrevet

På min skole er det hvertfall snakk om 800 kroner i året i de tre årene også beholder man den etter endt skolegang. Særlig dyrt er det jo ikke, men det er ikke akkurat den smidigste PC-en i vesten heller.

Samme på vår skole!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...