Gå til innhold

Ønsker å starte ett guild med "uvanlige" raidtider. trenger råd og tips


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har lyst til å starte ett guild som raider til ”uvanlige” tider.

Med uvanlige tider mener jeg f.eks fra kl 10-13 på formiddagen og kl 23-02 på kvelden ettersom det er da JEG har tid til å raide.

 

Jeg er skiftarbeider, pga det og andre private ting har jeg ikke tid til å raide til vanlige tider på kvelden. Pga dette har jeg aldri fått vært på noe raid end content som Illidan, Kiljaden, The Lich King etc. Jeg er jo glad i å spille wow og jeg finner PVE delen av det som det beste, dette har derfor alltid vært frustrerende.

Jeg vet det er flere late night guilds etc, men jeg har ganske varierende skiftplan og har derfor lyst til å legge opp raidtidene etter dette.

 

Men er det noe realistisk å få til dette? Er det stor nok del av spillergruppa til å få til dette tror dere?

Jeg lager denne tråden for å få noen tips og råd om hvordan jeg skal gå fram for å kunne greie å skape en slik guild. (Det holder med 10 man raiding guild)

 

Hvis det er noen som kunne ha en interesse av å joine ett slikt guild vennligst ta kontakt på pm.

Server har jeg ikke bestemt meg for enda.

 

Mvh

wallE

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Heisann

 

Dette hørtes meget interessant ut for min del! Jeg spilte en del WOW vanilla og også litt TBC, men la opp da RL innhentet meg med utdanning, jobb og i senere tid samboer. Nå for noen uker siden bestemte jeg meg for å kjøpe WOTLK for å levle characterene mine opp til 80 for så å kjøpe Cata og begynne å spille litt der.

 

Jeg er også skiftarbeider. De dagene jeg jobber tidlig så er jeg som regel opptatt på ettermiddagene med andre ting som dame/trening/sosiale ting osv. Spillingen min vil dermed i stor grad begrenses til formiddagene de dager jeg jobber sent. Jeg så derfor for meg at jeg ikke kom til å få sjansen til å raide noe særlig, men holde meg til heroics, PUGs eller PVP.

 

Jeg er veldig interessert i å joine et guild som fokuserer på å raide fra 10-13 (helt perfekte tider for min del) og om det er mest nordmenn så er det jo bare en bra bonus!

 

Jeg spiller horde på Hoamarush (EU-PVP.) Har for tiden en lvl 80 Tauren Warrior, og levler en Orc Hunter (71) og en Tauren Druid (73.) Håper å slippe å skifte faction/server, men om det er det som må til så vil jeg vurdere det.

 

PM hvis det er noe mer du lurer på/vil snakke om.

 

Håper dette passer for flere stk så det er mulig å få igang et slikt prosjekt! Det er ikke noe must for meg at det må være et norsk guild heller, så det er absolutt mulig å rekkrutere internasjonalt!

 

MVH

Lenke til kommentar

Jobber også skift så jeg har ikke alltid mulighet å raide.

Jeg tror det skulle være mulig å finne minst 10 stk til som delere dine "tids problemer". Spørs vel litt om serveren din har nok folk.

 

Men akkurat nå er det ikke noe stort problem, har funnet meg en fin sosial-raiding guild som jeg kan signe opp når jeg føler for det.

 

Lykke til om du prøver å danne en slik guild.

Lenke til kommentar

Heisann

 

Dette hørtes meget interessant ut for min del! Jeg spilte en del WOW vanilla og også litt TBC, men la opp da RL innhentet meg med utdanning, jobb og i senere tid samboer. Nå for noen uker siden bestemte jeg meg for å kjøpe WOTLK for å levle characterene mine opp til 80 for så å kjøpe Cata og begynne å spille litt der.

 

Jeg er også skiftarbeider. De dagene jeg jobber tidlig så er jeg som regel opptatt på ettermiddagene med andre ting som dame/trening/sosiale ting osv. Spillingen min vil dermed i stor grad begrenses til formiddagene de dager jeg jobber sent. Jeg så derfor for meg at jeg ikke kom til å få sjansen til å raide noe særlig, men holde meg til heroics, PUGs eller PVP.

 

Jeg er veldig interessert i å joine et guild som fokuserer på å raide fra 10-13 (helt perfekte tider for min del) og om det er mest nordmenn så er det jo bare en bra bonus!

 

Jeg spiller horde på Hoamarush (EU-PVP.) Har for tiden en lvl 80 Tauren Warrior, og levler en Orc Hunter (71) og en Tauren Druid (73.) Håper å slippe å skifte faction/server, men om det er det som må til så vil jeg vurdere det.

 

PM hvis det er noe mer du lurer på/vil snakke om.

 

Håper dette passer for flere stk så det er mulig å få igang et slikt prosjekt! Det er ikke noe must for meg at det må være et norsk guild heller, så det er absolutt mulig å rekkrutere internasjonalt!

 

MVH

slike som deg jeg er på jakt etter :)

men du må nok bytte server. jeg kontakter deg via pm når dette er oppe og går så du ikke bytter server unødvendig.

 

flere som kunne tenkt seg å joine dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...