Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kjærlighetssorg og dilemmaer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette ligner litt på en tråd der det var en jente som slo opp fordi hun ville riste fra seg. Så jeg sier det samme her som jeg sa der: drit i fyren og finn deg noe bedre. Han fortjener deg virkelig ikke.

 

- var slem nok til å opplyse meg via sms om at igår, ja, da fikk han seg ett ligg!

Her viser han at han driter fullstendig i deg. Vil du virkelig holde fast på ham? Og det at han hadde en katt han ikke tok ansvar for er også ganske ille. Har lite til overs for folk som er så ansvarsløse. Hvordan blir han hvis han skulle få ansvar for en unge, når han ikke klarer å ta vare på en liten katt engang?

Lenke til kommentar

Du kommer til å bli helt ødelagt av han, best å kvitte deg med han og ikke se deg tilbake. Har du ingen venninner som kan få deg til å innse hva slags drittsekk han er? For all del ikke bli knullekompis med han.

 

Kjære deg, dette høres fryktelig ut. Jeg kan ikke forestille meg den smerten du opplever. Har du noen venner eller familie du kan støtte deg på? Som kan hjelpe deg i denne vanskelige tiden?

 

Du burde spørre han om ikke tiden deres sammen betydde noe for han, og hvorfor han tydeligvis ikke respekterer deg? Tryggheten du føler når du er med han er falsk, og du klamrer deg til han fordi du elsker han. Men han elsker ikke deg, ikke når han behandler deg slik.

 

Prøv alt du kan å ekskluder han fra livet ditt. Ikke svar han på mobilen, ikke åpne døra, ikke vær vennen hans. La han forstå hva han har mistet, og la han få det like vondt som deg.

 

Og husk, det at han vil rase fra seg fordi dere ble sammen tidlig, er ikke din feil!

Lenke til kommentar

Du kommer til å bli helt ødelagt av han, best å kvitte deg med han og ikke se deg tilbake. Har du ingen venninner som kan få deg til å innse hva slags drittsekk han er? For all del ikke bli knullekompis med han.

 

Ødelagt uten eller ødelagt med. Det er utrolig hardt. Vi snakket sammen igår, og han vet ikke helt hva han vil. Han vil prøve ut andre ting, men samtidig så sier han at det er meg han vil gjøre alt i hverdagen med.

 

Jeg skal prøve å ikke bli knullekompis, det vil isåfall bli helt feil for min del :/ Selv om jeg liker sex.

Lenke til kommentar

Du kommer til å bli helt ødelagt av han, best å kvitte deg med han og ikke se deg tilbake. Har du ingen venninner som kan få deg til å innse hva slags drittsekk han er? For all del ikke bli knullekompis med han.

 

Ødelagt uten eller ødelagt med. Det er utrolig hardt. Vi snakket sammen igår, og han vet ikke helt hva han vil. Han vil prøve ut andre ting, men samtidig så sier han at det er meg han vil gjøre alt i hverdagen med.

 

Jeg skal prøve å ikke bli knullekompis, det vil isåfall bli helt feil for min del :/ Selv om jeg liker sex.

 

 

Hei indiska.

 

Han sier at han vil gjøre ting i hverdagen med deg, men ikke ha sex? Jeg synes det høres ut som om han bruker deg. Du er tryggheten og stabiliteten hans, samtidig som han kan gå ut å ha seg med andre? Dette blir for grusomt. Steng han ut av livet ditt, det kommer nok til å bli det vanskeligste du noen gang gjør, men du vil angre om du ikke gjør det.

 

Hanne.

Lenke til kommentar

Wow, et bedre eksempel på at kvinnelogikk er håpløs når det kommer til menn og forhold skal du lete lenge etter.

 

Ot, du vet selv hva du burde gjøre. Uansett hvor mye du prøver å rasjonalisere, så vet du godt hvilken vei forholdet burde gå.

 

Enten får dere sette klare regler på ff forholdet (altså regler som gjør at du ikke blir såret hver eneste gang han får seg noe random), eller så får du kutte kontakten.

 

Prøv heller å finne deg en rebound gutt du kan ha et kort ff forhold med, og glem eksen din.

Endret av DMN
Lenke til kommentar

Hei Indiska. Jeg føler med deg, jeg var i en 100 % lik situasjon for et halvt år siden, bortsett fra at når han fikk sitt første ligg etter det ble slutt sa han det til face to face. Grunnen til at han gjorde det, var fordi at jeg var dum nok til å bli delvis ff med han. Det holdt i en liten periode, men det ødelagte meg helt, og forlengte bare den vonde følelsen. Jeg fornektet at det var slutt, og prøvde å holde på han gjennom sexen. Det ble bare en falsk følelse, som først gikk opp for meg den dagen han totalt slettet meg fra livet sitt pga at jeg hadde skjelt han ut. Fant ut at han hadde vært utro i tillegg, men det er en annen historie.

 

Bottom line, du er nødt å fjerne han fra livet ditt, det går ikke an å holde sammen med en person som mener de ikke har "slått fra seg" ennå. Om dere blir sammen så kommer han fremdeles til å tenke disse tankene. Høres ikke ut som han er mann nok til å si til kompisene sine at det bare er deg han vil ha, han har visst en del å bevise for dem. Det viser bare hvor umoden han er, og spesielt da den meldingen han sendte til deg. Tenk på ditt liv og dine egne følelser nå, du skal tross alt ha det bra fremover. Vil du virkelig ha sex med fyren, og plutselig en dag kommer han og sier at han har funnet en dame så dere kan ikke ha sex lenger? Hva gjør du da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...