Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Touchpad gjør meg gaal, help!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, dreiv å fikla litt med PC ( så på nå oppstartsprogrammer) og nå har jeg klart å slått av to-fingre vertikal og horisontal rulling på touchpaden min. Har vært inne på alternativene å prøvd å aktivert denne rullingen igjen, men ingenting hjelper å jeg sitter her å river meg i håret. Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har sikkert fjernet touchpadprogramvaren i oppstarten. Gå tilbake til oppstartsprogrammer og se etter en som heter Synaptics eller ALPS.

Skrevet

Tenkte det samme selv. GIkk tilbake til systemkonfigurasjoner og trykket på normal oppstart (last inn alle enheter og drivere) og det fungerer fortsatt ikkee :((( ??

Skrevet

Ja, finner den den "ELAN smartpad". Står som aktivert, selve paden fungerer bra, men der bare den j....la rullinga som ikke gjør det! Har gått inn på driverenalternativer og fysisk aktivert rulling, men det reagerer ikke.

Skrevet

ja! Men det reagerer ikke i heletatt, prøvd å deaktivere hele touchpaden men den fungerer fortsatt. Hva om jeg kjører en systemgjennopretting til igår?

Skrevet (endret)

Nettopp det jeg har gjort, men det ser ikke ut til å reagere i heletatt. Hva med systemgjennoppretnign?

Endret av Anthila
Skrevet

Kanskje et litt dumt spørsmål men har du husket å starte om datamaskinen?

systemgjenoppretting finner du her:

Start --> Programmer --> Tilbehør --> Systemverktøy --> System gjenoppretting

Skrevet

woop woop! Det fungerte, takk for hjelpen :)

La forøvrig merke til at touchpad ikonet ble borte fra startlinja, og regner med det hadde noe med det hele å gjøre. Når er det heldigvis tilbake igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...