Gå til innhold

Hvordan kan jeg få Nat type i Modern warfare 2 til å bli Open?


Anbefalte innlegg

Orket ikke å oversette denne fra engelsk, men her er det:

 

Hi, im playing Call of Duty: Modern Warfare 2, and want to be able to join and host games on PC. I have to have Nat type "Open" But mine seems to not want to change from "Strict". I have tryed to open the following ports: 1500 - 1500, 3005 - 3005, 3101 - 3101, 27000 - 27050, 28960 - 28960. I have also checked the firewall exeption in Windows Firewall. And i have checked the firewall for McAfee (My antivirus). None of those should block Mw2. I have also turned uPnP on in router settings. Can someone tell me what i can do to make this Nat type "Open" please?

 

Hjelp! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trådløst nett eller kablet ?

 

Router ifra ISP i tillegg til egen router ?

 

Hvilke routere ?

 

Du er sikker på at du port-forwarder til riktig (statiske?) IP på PC, forwarder du både TCP og UDP ?

 

1. Ruteren er jo trådløs også, men denne pcen er koblet til med kabel.

2. Skjønnte ikke helt spørsmålet, er ikke helt ekspert på det her. Det er *en* ZyXEL Multimodem P2602HWT.

3. Se på svar 2.

4. Ganske sikker på at jeg forwarder riktige porter, men kan ikke velge om det skal være TCP eller UDP.

 

Til deg/dere andre, vet dere forresten hvordan man disabler SPI Firewall på nevnte ruter?

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Kan nevne at jeg sliter med denne routeren selv. Virker rett og slett ut som den tar ting litt hips om haps.

Har forsøkt å åpne Xbox live portene i evigheter uten hell, mens port 21 (FTP) og 80 (Http) går fint til Data #1, mens når jeg satte opp ting på Data #2 og forsøker å sette portene 21 og 80 til denne i stedenfor, så nekter routeren plent. Nekt, nekt uansett hva jeg gjør.

 

Du kan gå på Security --> Firewall, sette WAN to LAN til Permit.

Da kan du konsentrere deg om NAT --> Portforward uten å tulle i Firewall.

Endret av Solsviken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...