Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Friends with benefits


Anbefalte innlegg

Hva mener dere om det, egentlig? Jeg hadde det med en kompis nylig, helt til han måtte reise. Og jeg vet ikke helt om det var så smart. For jeg tror både han og jeg har fått et godt øye til hverandre. Altså, det lå mer bak der enn bare ren "aktivitet". Noe som IKKE var meningen! Så, hva skal man isåfall gjøre når den situasjonen kommer? Noen som har litt peiling på dette området?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva mener dere om det, egentlig? Jeg hadde det med en kompis nylig, helt til han måtte reise. Og jeg vet ikke helt om det var så smart. For jeg tror både han og jeg har fått et godt øye til hverandre. Altså, det lå mer bak der enn bare ren "aktivitet". Noe som IKKE var meningen! Så, hva skal man isåfall gjøre når den situasjonen kommer? Noen som har litt peiling på dette området?

 

Hvis dere begge har følelser for hverandre, gg. Hvis bare en av dere har følelser burde dere nok kutte kontakten, ellers går det nedenom og hjem for den med følelser. Been there done that :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva mener dere om det, egentlig? Jeg hadde det med en kompis nylig, helt til han måtte reise. Og jeg vet ikke helt om det var så smart. For jeg tror både han og jeg har fått et godt øye til hverandre. Altså, det lå mer bak der enn bare ren "aktivitet". Noe som IKKE var meningen! Så, hva skal man isåfall gjøre når den situasjonen kommer? Noen som har litt peiling på dette området?

 

Jeg opplevde det samme som deg. Vi skulle bare være venner som hadde sex, men han oppførte seg mer som en kjæreste så jeg fikk mer følelser for han. Alt endte i krangling og nå er vi ikke venner en gang.

Så jeg tror du må være veldig innstilt på at du absolutt ikke vil ha noe forhold ut av det. Kanskje velge en fyr, du aldri kunne tenkt deg å vært sammen med.

En ting til, det virker som at det er lettere for gutter å ikke bli følelsesmessig involvert. Vi jenter føler ofte mer en gutter (sier ikke alltid, snakker bare fra egen erfaring) :)

HVa du skal gjøre hvis det skjer, at du får mer følelser for han, er ikke lett å svare på. For alle situasjoner er jo forskjellige, men hvis det er sånn at han ikke har de samme følelsene som du så må du bare være sterk og kutte all kontakt! Men det kan jo hende at han har fått samme følelser for deg og da er jo det flott :)

Beste er nok å være åpne og ærlige, og snakke med hverandre :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...