Gå til innhold

Project OX


Anbefalte innlegg

Hva? Overklokke min X200? En PIII 800M er da mer enn rask nok! Ok, kanskje ikke, men den kjører faktisk Porsche Unleashed i 1024x768! Med 640MB og en ekstra skjerm går det faktisk an å jobbe på den også.

 

Overklokking blir det nok lite av når batterikapasiteten allerede er såpass råtten (selv om den går på 400MHz på batteri!), men det er jo fem leds i fronten som er styggelig grønne...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Hele bakplata med spor til PCI, hovedkortkontakter og annet svineri er tatt fra et Addtronics kabinett. Jeg tror jeg har skrevet det i artikkelen. Bunnplata denne er montert i har jeg bare gitt en omgang med Dremel og drill så PCI-kortene kan stikke gjennom. Det er mulig jeg tar alt fra bunnen av på neste kabinett, men jeg har ingen tidsanslag på det.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Ikke si noe negativt om oss angående OX, bare om meg. Jeg har ikke gjort noe med det på lenge fordi:

 

1. grunnarbeidet var for dårlig til at jeg gadd å fortsette på OX slik det var

2. jeg har vært uten stasjonær maskin siden april i fjor (fikk endelig ny nå i mars)

3. jeg har ikke hatt tid eller ressurser til å begynne med OX X før nylig, bl.a. grunnet andre og viktigere prosjekter

 

Hovedprosjektet, det jeg har prioritert framfor OX, vil i all hovedsak være ferdig i løpet av uka og vil presenteres på TGTV. Det er begynnelsen på et meget interessant samarbeid med en stor internasjonal aktør på flere markeder.

 

Etter påske får jeg tid til å prioritere OX X noe høyere, men ikke vent noe om det denne måneden. Klok av skade vil jeg nemlig ha alt ferdig før jeg lager noen artikkel om det...

Lenke til kommentar

Flott om du starter opp igjen med OX, da det var ett av prosjektene som jeg ble meget interressert i når jeg titta innom overklokking.no for en stund tilbake (og førte til at jeg titta innom titt og ofte for å se om det var noen oppdateringer).

 

Syns det har stått stille litt vel lenge, men har full forståelse for at det har tatt tid. Men nesten 1 år siden siste oppdatering er litt vel lenge ;)

Lenke til kommentar
skal det sies noe negatift om dere i hw er det at dere sitter på ræva mtp ocx :evil:

 

Kanskje det også er på tide å si fra om at vi IKKE er Hardware.no - vi er Overklokking.no. Don't mix that up! :evil:

 

Ikke at jeg har noe i mot hw - men gi Overklokking.no kredit/kritikk for det som er vårt, og hw kredit/kritikk for det som er deres. :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...