Gå til innhold

Bilder av AMD Radeon HD 6970 lekket?


Anbefalte innlegg

For min del er jeg ferdig med ATI for en god stund fremover. Maken til driverproblemer som har vært det siste året.. Det er helt skremmende dårlig av AMD/ATI og ikke klare å følge opp dette bedre.

Ikke alle som har problemer da.kom gjerne med konkret hva du plages med.

Kan være nyttig og dele erfaringer.

Har ikke hatt noen problemer med 5870.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Problemene med GPUer kommer stort sett når folk laster ned og installerer drivere fra både levrandør som har sine egne oppsett og tillegsprogrammer og produsent(ATI og NIVIDA) uten å avinstallere drivere og programmer på forhånd.

Nye grafikkort har også avanserte instillinger som man må sette seg inn i hvis man skal stille på noe. Mange setter alt på "fult" og tror det er bra.

Greit å vite hva man setter til maks og high og hvorfor man gjør det.

 

Noen blir jo aldri fornøyd.

Lenke til kommentar

For min del er jeg ferdig med ATI for en god stund fremover. Maken til driverproblemer som har vært det siste året.. Det er helt skremmende dårlig av AMD/ATI og ikke klare å følge opp dette bedre.

Ikke alle som har problemer da.kom gjerne med konkret hva du plages med.

Kan være nyttig og dele erfaringer.

Har ikke hatt noen problemer med 5870.

 

Mine problemer er relatert til Crossfire. Ingen drivere har fungert etter Cat 10.5. Og de var ikke optimale de heller..

Lenke til kommentar

For min del er jeg ferdig med ATI for en god stund fremover. Maken til driverproblemer som har vært det siste året.. Det er helt skremmende dårlig av AMD/ATI og ikke klare å følge opp dette bedre.

Ikke alle som har problemer da.kom gjerne med konkret hva du plages med.

Kan være nyttig og dele erfaringer.

Har ikke hatt noen problemer med 5870.

 

Mine problemer er relatert til Crossfire. Ingen drivere har fungert etter Cat 10.5. Og de var ikke optimale de heller..

 

Kjører CF selv og har ikke hatt noen problemer.

Har du problemer så gå inn på 3D innstillinger på Catalyst Controlsenter og kryss av Disable for AI. Da skal CF fungere.

Set alt annet til aplication managed slik at du ikke styrer f.eks. AA fra 2 steder.

Fungerer det ikke da så avinstallerer du alt av ATI/AMD og evnt gammel NVIDIA drivere og software. Kjør Driver Sweeper på ATI/AMD og NVIDIA ting. Kjør CCleaner og rens registeret.

Installer siste versjon fra AMD sine nettsider av Catalyst og driver.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...