Gå til innhold

+47 i kontakter på T610


Anbefalte innlegg

Nå er jeg ganske oppgitt. På min gamle telefon (Nokia) gadd jeg ikke alltid å skrive inn +47 (eller tilsvarende) foran alle telefonnumrene. Jeg kopierte fra SIM til min nye T610, og tenkte at NÅ skulle jeg gjøre det på mange flere, iallefall.

 

Problem, jeg finner ingen måte å gjøre det på, med mindre jeg gjør det via Outlook eller lignende (har ikke prøvd).

 

Noen som har noen aning om hvordan jeg skal få det til?

 

Problemet er at jeg ikke får til å legge til +

 

Om jeg er i andre land og skal ringe hjem, så er det jo ikke alle som bruker 00 (Sverige?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merker det er utrolig mange som leser forbi (les : driter) i de første sidene og eventuelt hele manualen til omtrent alt. "Er så proffe, manual er for n00bz". Seriøst, ta en titt inni så hadde vi sluppet såååå mange av disse T610 (alle andre mobiler også) teite spørsmål som ligger foran nesen på de fleste.

Lenke til kommentar
Hvis han hadde sett på mobilen sin ville han trolig også ha skjønt det. Det står klart og tydlig en + ved siden av 0..

 

 

Hvorfor gidder du å bry deg da??? Hvis du syns det er så jævlig irriterende med slike spørsmål så kan du bare overse de. Hvis andre gidder å svare så er jo det bare bra. Lei av tryner som deg som fucker opp stemningen når du heller kan skrive et trivelig svar som tar akkurat like lang tid å skrive som de sutre meldingene dine. folk kommer hit for å få svar på sine såørsmål. ikke for å høre på grinebitere som dere.

Lenke til kommentar

Annie: Det står mye annet interesant i bruksanvisningen har jeg funnet ut, så det er bare å lese. Jo mer du leser jo mer får du ut av telefonen :smile:

 

Hvorfor gidder du å bry deg da??? Hvis du syns det er så sinnsvakt irriterende med slike spørsmål så kan du bare overse de. Hvis andre gidder å svare så er jo det bare bra. Lei av tryner som deg som fucker opp stemningen når du heller kan skrive et trivelig svar som tar akkurat like lang tid å skrive som de sutre meldingene dine. folk kommer hit for å få svar på sine såørsmål. ikke for å høre på grinebitere som dere.

 

...og det gjelder alle som ikke klarer å gi fornuftige svar istedet for kvasse komentarer.

 

Jeg håper (for din skyld) at du bare tuller med oss nå, for du gjør jo akkurat det du beskriver. Etter min mening må dette sendes inn til en moderator som gullkorn :) . Utrolig at du klarer å beskrive akkurat det du gjør selv så bra.

 

Og husk kjære mr. volcano: "Hvis du syns det er så sinnsvakt irriterende med slike innlegg så kan du bare overse de" :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...