Gå til innhold

Tjene Penger? :)


alllmighty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette minner meg om noe min far har begynt å snakke om. "Mygenie" eller Mygenieapp.. samme det. Dette må da være pyramidespill, og det er vitterlig ikke lovlig, selv om det gjerne pakkes inn som direktesalg? Hvis jeg ikke tar feil.

 

Er det noen som har hørt om Mygenie forresten? Og hva det eventuelt innebærer?

Lenke til kommentar

Alle treff i mitt google søk havner på advarsler om pyramidespill, scam og penger som ikke blir utbetalt.

 

Tråden er i tillegg reklame, spam og er uten tvil et pyramidespill som så vidt jeg vet ikke er lovlig i norge.

 

Tråden rapporteres, så får moderatorene bestemme hva som skjer med den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
hvis du leser litt på sia så ser du det ikke er det! :) dette er lovelig..

Så når de som har laget/driver sida at sida ikke er scam, pyramide, ulovlig osv så er det helt sant?

 

Hvordan var det nå igjen?

a) Det blir født en forretningsmann hvert minutt.

b) En ny vellykket pyramide blir startet hvert minutt

c) Det blir født en ny idiot hvert minutt

d) En pyramide skaper en forretningsmann hvert minutt

Lenke til kommentar

Det funker! Jeg ble millionær over natten. Pengene bare rant inn på konton azz.

 

Alle pyramideopplegg prøver å overbevise oss om at det ikke er et pyramidespill, man bare verver noen folk som må verve noen men det er IKKE pyramide på NOEN måte.

 

Nei takk. Det går nok ikke an å tjene seg rik på dette opplegget. Prøv heller å starte et pyramidespill selv hvis du absolut skal tjene penger på det.

 

Det funker! Jeg ble millionær over natten. Pengene bare rant inn på konton azz.

 

Alle pyramideopplegg prøver å overbevise oss om at det ikke er et pyramidespill, man bare verver noen folk som må verve noen men det er IKKE pyramide på NOEN måte.

 

Nei takk. Det går nok ikke an å tjene seg rik på dette opplegget. Prøv heller å starte et pyramidespill selv hvis du absolut skal tjene penger på det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...