Gå til innhold

Hva er sjansen for å komme inn på førstegangstjeneste etter bestått sesjon del 2?


luft

Anbefalte innlegg

Hei!

Var på sesjon i dag og fikk full score på legesjekker og de fysiske og psykiske testene gikk greit. Fikk med et brev hjem hvor det stod:

 

Du kan kalles inn til førstegangstjeneste

 

På sesjon del 2 har du blitt satt opp på disse alternativene for din førstegangstjeneste:

Juli 2011 - Luftforsvaret - Rekruttskole, Madla

Sept 2011 - Luftforsvaret - Rekruttskole, Madla

 

Det er ikke avgjort om du kalles inn til førstegangstjeneste enda [...]

 

Grunnen til at jeg ikke ble plassert med en gang, var at på sesjon del 1 krysset jeg av for at jeg trodde jeg var lite egnet for førstegangstjeneste. Dette var vel på grunn av holdningen jeg hadde til det da jeg drev med del 1, men etterhvert som jeg har lest litt mer om forsvaret har jeg fått mer lyst til å bli med i førstegangstjenesten.

 

Lurer på hvor stor sjansen er for at man blir innkalt?

Endret av Even92LN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vil, en hvis tid etter Sesjon Del 1, motta et brev fra Forsvaret hvor de sier om du blir innkalt til Sesjon Del 2 eller ikke. Personlig fikk jeg den beskjeden og en i klassen (som var dum nok til å ved et uhell svare at han brukte stoff, hvilket han ikke gjør) fikk brev om at han ikke var egnet og derfor ikke ble innkalt til Del 2, så "alle skal få" beskjed.

 

Dersom du får beskjed om at du ikke kalles inn er det bare å ringe Vernepliktsverket på 03003 og si du er solid motivert for førstegangstjeneste og forsikre at du er skikkethet (gitt at du er det) til Forsvaret, så kalles du nok inn ;)

Lenke til kommentar

Du vil, en hvis tid etter Sesjon Del 1, motta et brev fra Forsvaret hvor de sier om du blir innkalt til Sesjon Del 2 eller ikke. Personlig fikk jeg den beskjeden og en i klassen (som var dum nok til å ved et uhell svare at han brukte stoff, hvilket han ikke gjør) fikk brev om at han ikke var egnet og derfor ikke ble innkalt til Del 2, så "alle skal få" beskjed.

 

Dersom du får beskjed om at du ikke kalles inn er det bare å ringe Vernepliktsverket på 03003 og si du er solid motivert for førstegangstjeneste og forsikre at du er skikkethet (gitt at du er det) til Forsvaret, så kalles du nok inn ;)

 

Jaja, sesjon Del 2 er jeg ferdig med ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...