Gå til innhold

Pcutstyr litt treige?


Anbefalte innlegg

bestillte meg ny mobil for 5-6 dager siden på pcutstyr siden min gammle desverre måtte bøte med livet.. siden den var på lager tenkte jeg att den skulle bli sent ganske fort.. men den er fortsatt ikke sent å nå er det ganske lenge siden jeg kjøpte den.. vet att det kanskje kan være feil på lagerstatus greiene men.. er det mulig å sende dem mail å spørre om varen faktisk er på lager? kjøpte en viftestyring i samme slengen men det står att det er 50+ av dem så jeg regner med den er grei.. telefonen jeg skulle ha er en ericsson t 310.. litt kjett å være uten mobiltelefon i lengden..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke si at jeg har hatt no dårlig erfaring med pcutstyr,

sendte en mail til dem om hvor de holdt til,

de ligger jo i fredrikstad som ikke er så langt ifra sarpsborg, så jeg kunne få hente varen og dermed sprae inn litt penger der :)

Uansett, svaret kom dagen etterpå med en ikke fullt så god veibeskrivelse, som eg spurte om de kunne gi, er ikke så kjent i fr.stad så råbekken industri var helt mørkt for meg :p

Dro dit et par dager senere for å hente en vare jeg hadde bestilt.

Alt gikk i den farta jeg forventa med og hittil er jeg fornøyd med pcutstyr.no

Lenke til kommentar

Bestilte meg flere datadeler for å bygge en pc.

jeg bestilte dem Onsdag 25.06-2003 og jeg har fortsatt ikke fått leveringsmail.

(Alle varene er på lager) Det har hendt noen ganger at det har vært feil lagerstatus. Selv om det står at dem har det på lager så er ikke det alltid sant.

Lenke til kommentar

Jeg hadde en hastebestilling, og siden de hadde gratis frakt for de som så koden natt til mandag i forrige uke brukte jeg pcutstyr selv om jeg vanligvis benytter andre forhandlere.

 

Jeg bestilte med dør til dør pakke for å få det levert dagen etterpå. Dette gjorde jeg da mandag morgen. Torsdag! Kom endelig meldingen om at varene var plukket. Så , Mandag altså 7 dager etterpå kom pakken endelig dit den skulle. Man betaler jo ekstra for dør til dør levering så det var fryktelig frustrerende at det da skulle ta SÅ lang tid.

 

Jeg kommer neppe til å benytte PCutstyr.no igjen da de opptrådde useriøst når jeg henvendte meg til dem for å forhøre meg hva som skjedde og avviste det hele med "vi har ferieavvikling" vel. Da bør de informere om dette ved bestilling i det minste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...