Gå til innhold

Psdata.no = Konge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, men det kunne vert morro å vist hvor mange ganger de som klager her har handlet hos psdata og hva problemet var,

Tror nemmelig ikke de har handlet selig mye der om i hele tatt noe.

Har selv klaget på en webshop men har da lagt frem problemet så andre kunne vurdere det,ikke bare en løs påstand.

Lenke til kommentar

Har handlet for sikkert 200k fra PS data. Har never ever måtte ringe å etterlyse pakker, fått feile varer eller noe som ikke virket. Har fått feil på noen ting etterhvert og måtte ha sendt tilbake. De har som oftest sendt meg nytt produkt før jeg returnerte det som var feil på.

Har og handlet en del fra komplett uten noe særlig problemer. Men pga den ekstremt bra servicen PS data driver med handler jeg i hovedsak derifra.

Vareutvalget er kansje ikke det største. Men jeg setter mere priis på service.

En ting har jeg lært opp igjenom årene. Skla never ever handle fra PCutstyr mere. Har vært kun en pest og en plage for meg.

Til de som synes PS data er bare dritt å kokk tror jeg ikke helt vet hva de snakker om. Eller så er de 14 år og alt som ikke går etter deres nese er dritt. Dette vet jeg for jeg har vært fjotiss jeg og for en god del år tilbake. Selfølgelig kan man måtte vente på en og annen pakke som blir litt forsinket, eller man får varer som ikke fungerer helt slik som de skal.

Det siste er uansett lite de som selger kan gjøre noe med. Enten de heter PSdata, komplett, u-komplett eller hva. Det er prodsenten i såtilfell som er den store "dritten".

Lenke til kommentar
Latterlig at halvparten i denne posten hater PS Data og halvparten skryter hemningsløst av dem.

 

Det er ingen tvil om at PS Data er gode på priser og levering. Om de er best av alle kan jo selvsagt diskuteres. Jeg handler på PS hvis jeg kan, men pga. et begrenset vareutvalg, så har jeg den siste tiden handlet mest andre steder.

 

Jeg handler hos Databutikken pga. prisene og enkelte "sjeldne" komponenter (EPoX og Lite-On)

Jeg handler hos Komplett pga. vareutvalget og enkelte gode tilbud. Dyrt å bestille fra mange webshoper - da velger jeg heller Komplett (selv om jeg ikke er helt fornøyd med leveringstid osv.)

 

Jeg handler kjøle- og casemodutstyr hos Microplex (vareutvalg) eller 3dfxcool (priser)

 

Men når dette er sagt, så handler jeg der det er billigst. Har egentlig aldri hatt store problemer med noen webshoper. :)

Må si at jeg gjør akkuratt det samme, utenom at jeg jeg aldri skal handle på databutikken (pga dårlig rykter).... :yes:

Lenke til kommentar

Har ikke noe prob med ps-data jeg (har ikke testet dem).

Men er skryte historie bør inneholde mer enn at du får en

vare til avtalt tid og at den virker. (dette er da en selvfølge)

 

Hvis de er greie med returer

(sender ny vare før de har modtat den gamle)

(stoler på kunden når kunden sier at han har en feil)

 

Så er dette en god historie og bør postes som en "wow" post.

 

Ellers så bør den ligge i webshoperfaringer under "ok mottat vare"

 

P.S har ikke noe negativt eller positivt og si om PS-DATA .

Lenke til kommentar
Og slikt har vi webshopguiden til... ELLER HAR VI IKKJE?

 

Nei det er bare for firmaet selv , brukes til gratis reklame.

(for alle anonsører som ikke gidder og betale for annonser på hw)

 

:wink:

 

hmm.. greit at vi har webshopguiden.. men denne delen av formuet heter faktisk Webshoperfaringer.. DVS at vi skal fortelle andre om hvilke erfaringer vi har med forkjellige webshoper.. jeg sier en av mine erfaringer.. om Psdata.. har du noe i mot det? ååh nei det er ik kammeraten min som driver det :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...