Gå til innhold

Bestilling/abbon iPhone 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åhåjj Grattis! :thumbup: Ble det iTalk small?

Trodde vel også at jeg skulle få'n idag, har ringt de flere ganger til slutt sa de bare jeg får ikke ikke før imorra :thumbdown:

Har sport mer på posten.no da da kom jeg til dette her, og det har stått siden 12 tiden..

 

Ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding

16.11.2010 12:37

Posten/Bring har fått melding fra avsender om at det kommer en sending, men denne er foreløpig ikke mottatt. For eventuelle spørsmål, ta kontakt med avsender.

Endret av alik
Lenke til kommentar

Ble det en liten update på posten.no

 

Sendingen er innlevert til terminal og videresendt

16.11.2010 16:18, 0024 OSLO

Ringte og hørte igjen, fikk beskjed at jeg får den på torsdag!

TNT har klart å sende pakka helt til oslo via Holland og Belgium på en dag,latterlig at norsk post skal bruke to dager på sende den fra oslo til kristiansand! :mad::thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg har aldri brukt iTunes før. Lillebror har iPod og han bruker itunes. Hvordan kan jeg lage min egen..konto på en måte elr hva de skulle kalles?Sånn at jeg kan laste ned apps i "min mappe" hvis du skjønner hva jeg mener :D Eller det blir ikke slik der hehe...

Endret av alik
Lenke til kommentar

Er litt usikker, men på min iTunes ser jeg at det ligger under "Butikk fanen". Hvis han logger seg av sin, så kan du lage din egen konto. Det eneste du trenger å gjøre er å passe på at du er logga inn på din konto når du synker iPhonen din. Det du også evt. kan gjøre er å lage en ny konto på pcen/macen. Tror det er litt lettere : )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...