Gå til innhold

Oppgradere fra Nikon D3000


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bildene blir tatt rett etter hverdandre ja, ikke slik at jeg holder knappen nede å tar haugevis av bilder nei. Feks som når minstemann kryper rundt å jeg følger etter å tar bilder nå å da, for å få en morsom grimase. Bruker orginal batteri, og det er fulladet ja :) Har vært innom dette "problemet" her på forumet tidligere, uten å bli riktig klokere.

Lenke til kommentar

Når det begynner å stoppe opp, ser du hva som står i hjørne i søkeren når du holder knappen nede?

 

Når du trykker utløseren halveis ned så står det Rxx i hjørnet, xx viser hvor mange flere bilder det er plass til i kameraets buffer før det må begynne å lagre til kortet, står det R00 er bufferet fullt og kamera vil gå betydelig saktere mellom hvert bilde.

 

 

For å sjekke vekk fokus, sett på manuell fokus å knips til det stopper igjen, samme feil?

Lenke til kommentar

da klarer den å ta 7 bilder på rappen før bufferet er fullt. testet en D3000 litt. og kjenner til det problemet ditt. du må rett og slett vente på at kameraet har fått jobbet seg ferdig. klarte ikke å bruke det kameraet så mye, da dette irriterte meg grenseløst :p Har D90 selv, og den er en god anelse kjappere på det området. :)

Lenke til kommentar

Gratulerer,et godt valg de ja :)

 

Lek og lær,og er det noe du lurer på angående innstillinger/bildekvalitet så bare spør i vei.

 

PS.En liten oppdatering på smugmug gjenstår,før det er endelig :)

 

Takk :) Ja jeg må forandre der ;) Jeg sitter å ser igjennom bildene nå å jeg er uttrolig overrasket over hvor stor forskjell det er. Men nå har jeg også ett annet objektiv på som jeg ikke brukte på D3000. Men D90 er helt klart MYE raskere, å detaljene blir mye finere, klarer bilder. Å jeg har ikke fått testet så mye enda! Rene julekvelden dette ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...