Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal man med jenter anyway?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Lættis tråd.

Det er da fylt mulig å mestre både det og ha damer og gjør det bra på skolen.

Ungdomstida er viktig for utdanningen, men herregud som du kommer til og angre vist du kun satt og stirra i boka igjennom alle studiene.

En fin mix er det beste :-)

Lever trossalt bare en gang.

Lenke til kommentar

Mulig jeg henger meg opp i feil greie men ikke alle jenter kler seg "horete" heller..

Men ta meg f.eks.. jeg kler meg ikke sånn jeg kler meg i joggebukse,tshorte,å vanlige klær,strikkejakker fine gensere osv men ikke med så mye utrigning å enkelte gutter ser MER på jentene som kler seg for tynnkledd til feil årstid enn di som har vett i hue å kler på seg!

Lenke til kommentar

enig der ja, enig enig. Men visste du at 4/10 nordmenn som har krasjet, inrøømer at de tittet for mye på en lett kledd jente på fortauet...og sprøsmålet ble; Er det ikke bedre at de kler på seg? "neida, bra som det er! :D

 

Samma det, jeg skulle egentlig bare starte tråden sånn, for å se om dere er våkne, og det funka jo litt da. Min konklusjon; Jenter er en fin greie når man er ung, men ikke alle klarer å kombinere det og sin fritid og utdanning. Noen må velge og noe/noen får svi...TAKK FÒR MEG:D :w00t:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Slik at vi menn får en betydning. Eller vil du pule kompisen din i rumpen?

 

Eller bare at du får kontroll på dine meningsløse seksuelle lyster og putter dem til side slik at du kan leve et skikkelig liv med god utdannelse.

Lenke til kommentar

Vel, jeg kan komme på iallefall to veldig gode grunner... (Hint: Nipler lever på dem)

 

Fra spøk til alvor: Det å omgås det motsatte kjønn er en stor del av det å fungere i sammfundet. Og som med alt annet så gjør faktisk øvelse mester.

 

I tilleg er det ingenting som er så digg som å ha et fungerende forhold til en fantastisk jente! Seff er utdanning også viktig, men hvem har sagt man ikke kan gjøre begge deler?

 

Edit: Og det sunblefot sa :)

Endret av [StK]Bountyhunter(BF:V)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Det er sikkert helt greit å være med jenter mener mange, men da skal ikke hovedmotivet være slik at jentene skal brukes som sexobjekter. Mye festing og sex er meningsløst, hvorfor ikke få en god utdannelse og så er du med på å drive med noe konstruktivt i samfunnet hvor du er med på å bygge opp samfunnet via noe som du liker å gjøre.

Lenke til kommentar

hehe, jeg må si at min første tråd var en ganske god en !! :new_woot:

 

ok, hør; jeg er trådkongen er, så hør; Jenter er helt OK, men jeg mente ikke at "de skal støtes bort som vegglus" men bare at de kan være en pain in the ass for NOEN. min kompis, har ei dame, og det var en stud at han skulka skole (ho er ett år eldre enn han) og leverte såvidt emd lekser (han skrev av meg daLOL) men ja..hun hadde en slags psykologisk effekt på han. :ermm:

 

så....det er jo bedre nå da, men det kunne gått galt. Har selv "prøvd meg"...gikk bra til å begynne med med så gikk det rett vest....

 

sp min konklusjon er folkens (dere får ikke lov å skrive mer nå!!) at jenter er ok, men ikke plag oss for tidlig med hypnosen dere, den virker bare altfor godt!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

tricell, hvorfor skal man akkurat gjøre noe konstruktivt i samfunnet for at man skal ha det bra?

 

Du setter opp problemstillingen feil.

 

Det jeg mente skaff heller utdannelse og arbeid med noe som du liker noe som vil være konstruktivt i samfunnet, fremfor å gå på masse fester og bruke jenter som sexobjekter noe som går utover skolegang osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...