Gå til innhold

Fallout 3 GOTY skru av expansions?


prz

Anbefalte innlegg

Nylig kjøpt meg Fallout 3 GOTY der alle ekstrapakkene til PS3 følger med, men når jeg "installerte" spillet la det automatisk inn alle ekstrapakkene som lå på plata.

 

Jeg kunne tenke meg å spille først gjennom orginalen og så én og én ekstrapakke. Nå har jeg nemlig et spill der alle pakkene er aktivert på én gang, noe jeg altså ikke vil ha.

 

Noen som har tips til hvordan jeg kan skru av en eller flere (evt. alle) ekstrapakkene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg kjøpt ekstrapakkene hver for seg i ettertid så vet ikke om du kan gjøre følgende på GOTY versjonen, men du kan sjekke det ut.

 

Fra ps menyen velg: Game » Game Data Utility

 

Her finner du filen FALLOUT 3: DLC som inneholder alle ekstrapakke dataene som du kan slette.

 

Da skal du fortsatt ha en fil som kun heter FALLOUT 3 som er orginal spillet.

Lenke til kommentar

Jeg kunne tenke meg å spille først gjennom orginalen og så én og én ekstrapakke. Nå har jeg nemlig et spill der alle pakkene er aktivert på én gang, noe jeg altså ikke vil ha.

Med unntak av Broken Steel, som slenger inn litt ekstrainnhold her og der og øker level grensen, så krever vel alle at du går gjennom et startoppdrag for å få tilgang til det nye innholdet. Så så lenge du holder deg unna dem, er spillet akkurat det samme som uten pakkene. Jeg er vel level 13 nå på GOTY, og det eneste ekstrapakkeinnholdet jeg har vert borti sålangt er å kunne gå inn i en ekstra bygning ved Jury Street Metro.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...