Gå til innhold

Transport fra Stavanger til Bergen


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Skal en tur til Stavanger i morgen på formiddagen, og ønsker veldig gjerne å komme meg hjem samme dag, men har ikke mulighet til å dra før etter 21.00. Destinasjonen er Bergen.

 

Kystbussens siste avgang på kvelden er 20.15 som går direkte til Bergen. En buss går klokken 22.00, men stopper i Leirvik og der må jeg da vente til første Kystbuss, som er klokken 05.45.

 

Er det noen som vet om en eller annen billig form for transport fra Stavanger til Bergen, uten at jeg må vente i ørten timer på en terminal? Fly er uaktuelt på grunn av pris (over 700 blir for mye, og må ha transport til/fra flyplass).

 

Om det ikke finnes alternativer så blir jeg nesten nødt til å vente til 05.45-bussen. I så fall lurer jeg på om noen har tips til hvor man kan gjøre av seg uten å måtte sjekke inn på hotell.

 

Folk fra Stavanger: hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skal du i Stavanger da?

 

Gammel er du, så vet vi hva slaks ting du kan gjøre....lol

 

Går det ikke tog?

 

Skal på konsert.

 

Er 23, så forhåpentligvis er ikke aldersgrenser et problem. Togforbindelse mellom Stavanger og Bergen er ikke tilstede enda (burde jo vært for lenge siden!). Alternativet blir i så fall å ta tog fra Stavanger til Drammen (299,-) og fra Drammen til Bergen (587,-), men det blir både dyrt og langtrekkelig :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...