Gå til innhold

Xbox 360 - Razer Onza-kontroll


✪ sveN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

trur ikkje den er ferdig utvikla ennå. dvs. du får ikkje kjøpt den før om ein stund. men eg kan ta feil!

 

 

Ok, det gjør ting litt mer forklarlig faktisk så tipper det er casen selv, kjipt.

 

Men du, finnes det noen andre xbox sticker som er bedre enn de orginale?

Trenger en ny en :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei!!!

 

Lurte på om noen vet når Razer Onza kommer til salgs her i Norge. Vet ikke om alle vet om dette, men det virker utrolig bra. Egen xbox360 kontroll spesielt laget for gamere. Kommer i to forskjellige versjoner, en standard(billigere), og en gamer versjon med ekstra "tweeks", som for eksempel, det å justere motstand på joystickene(begge) noe som virkelig er bruk, spesielt for dem som spiller fps spill.

 

Her er en linken til det ferdige produktet:

http://reflectzyn.com/wp-content/uploads/2010/08/razeronza.jpg

 

Dette er et "MUST" for alle xbox 360 eiere, men finner ikke noe på nettet om når den kommer til salgs =/

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Vanlig versjon koster: 239.405 Norske kroner.

 

"Tournament" versjon koster: 299.250 Norske kroner.

 

Jeg skal lett ha Tournament versjonen. Kursen nå er lav, så håper VIRKELIG den kommer ut snart. Hadde vært et røverkjøp det. 300 kroner for en kontroll som kan så mye. Dessuten så slipper jeg lade den :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

http://www.joystiq.com/2011/01/06/razer-bringing-onza-professional-controllers-to-360/

 

 

Should you find yourself of the opinion that your Xbox 360 controller isn't precise or extreme enough, then please pay particular attention to the following sentence: Razer has announced that its Onza line of Xbox 360 controllers will be available for pre-order beginning January 17. The standard Onza, featuring backlit "Hyperesponse" face buttons, an improved d-pad and two extra programmable shoulder buttons, was actually announced way back in 2010.

 

Now the company has also revealed the Onza Tournament Edition, which includes all the "standard" features plus analog sticks with adjustable resistance. Both controllers are also wired because, you know, lag is for jerks. The standard Onza will sell for $40, while the Tournament Edition will set back the real professionals $50.

Endret av 530XD
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

hva? har noen her noen gang merket lag på de trådløse kontrollerne?

 

edit: er denne laget for fjorten år gamle barn?

Endret av Slettet-T9cKWhDpN0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
Gjest Slettet-GlDE6z

Noen som vet om den kommer i butikker i norge eller noe lignende? Altså at jeg kan gå og kjøpe den? Har ikke kort og mine foreldre kjøper aldri ting fra nettet, lite kjipt :/ Hvis ikke, noen som vet om det finnes FPS freeks til xbox kontrollen i norske butikker?

Lenke til kommentar

Sendte mail til Netshop og spurte når de forventet den på lager.

 

 

''Hei

 

Leverandøren min har den ikke på lager, så det kan ta noe tid. Jeg vet ikke noe om når de venter å få det inn, fordi det sto det ikke noe om det på siden dems. Det som også er et lite problem med den leverandøren er at de ofte sender litt og litt, og ikke alt på en gang. Dette gjør det dessverre enda verre å kunne si noe om når den kommer.''

 

 

 

Ser ut som at dette kan ta en stund.

Lenke til kommentar

Jepp ble utsatt enda en gang, vurederer å kjøpe fra en utenlands butikk.

Komplett utsatte den med 2 måneder

 

ahh I see

 

Turnament edition

Available for Pre-order. This item will be released on April 15, 2011.

 

Den har ikke kommet ut ennå?

Endret av Woltox
Lenke til kommentar

Jeg forhåndsbestillte Razer Onza Tournament Edition cirka to minutter etter at det stod at man kunne forhåndsbestillte. Ventet jo i lang tid nå da på kontrollen, og fikk en mail for noen uker siden om at den skulle bli sendt. Den ble jo ikke det, på grunn av at Norge kom sist i rekka eller noe sånt, så jeg ventet igjen. Fikk en mail om at kontrollen ENDELIG var blitt sendt på forrige fredag, men fikk jo feil sporingsnummer. Så fikk sendt det riktige og overvåket kontrollen noe veldig :D Endte jo med at den kom til Oslo og til tollen. Den ble der sånn cirka en dag før den kom til meg i dag rundt 1 tiden.

 

Har nesten bare positivt å skrive om denne kontrollen. Den er mye lettere en standard kontrollen, grunnet at det ikke sitter noen batteripakke på den. Bumperene er helt utrolige. Du kan trekke de ned 1/3 og de aktiveres. Definitivt noe positivt. Dessuten så er de der analog greiene (husker ikke navnet :p) litt mindre men definitivt bedre. De er høyere enn de på standard kontrollen og jeg føler de har mere å gå på. D-paden er grei nok den. Har ikke brukt den så mye nå, men føler at det er litt lettere å bruke denne en den andre. Derimot det å navigere i menyer osv er litt rarere, med tanke på at D-paden har separate knapper og ikke en stor en. Selve ABXY knappene har blitt forbedret. Tydeligvis så er de "mekaniske" knapper, altså det er sånt som blir brukt i muser. De har bedre responstid og de ser utrolig bra ut. Men skjønnheten i denne kontrollen er de ekstra trigger knappene. Du kan mappe disse til hva du vil (jeg tror det er sånn) og for eksempel i Black Ops så har jeg mappet B knappen osv.

 

Denne kontrollen tar tid å venne seg til men jeg føler at jeg mye heller foretrekker denne enn originalet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...