Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Mørkekjøringsdemonstrasjon


franky12

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I perioden 1. november til 15. mars må alle gjennomføre mørkekjøringsdemonstrasjoner i forbindelse med trafikalt grunnkurs og før man kan gå opp til førerprøve.

Har du tatt trafikalt grunnkurs eller gått opp til førerprøve i løpet av våren eller sommeren og ikke har gjennomført mørkekjøringsdelen, må du gjennomføre dette innen 31. januar påfølgende år, hvis ikke mister du retten til å kjøre.

Lenke til kommentar
I perioden 1. november til 15. mars må alle gjennomføre mørkekjøringsdemonstrasjoner i forbindelse med trafikalt grunnkurs og før man kan gå opp til førerprøve.

Har du tatt trafikalt grunnkurs eller gått opp til førerprøve i løpet av våren eller sommeren og ikke har gjennomført mørkekjøringsdelen, må du gjennomføre dette innen 31. januar påfølgende år, hvis ikke mister du retten til å kjøre.

 

 

Det betyr vel at jeg kan øvelseskjøre frem til 31. uten mørkekjøringsdemo?

Jeg har meldt meg på mørkekjøringsdemo 11. November i år.

 

Takk.

Lenke til kommentar
I perioden 1. november til 15. mars må alle gjennomføre mørkekjøringsdemonstrasjoner i forbindelse med trafikalt grunnkurs og før man kan gå opp til førerprøve.

Har du tatt trafikalt grunnkurs eller gått opp til førerprøve i løpet av våren eller sommeren og ikke har gjennomført mørkekjøringsdelen, må du gjennomføre dette innen 31. januar påfølgende år, hvis ikke mister du retten til å kjøre.

 

 

Det betyr vel at jeg kan øvelseskjøre frem til 31. uten mørkekjøringsdemo?

Jeg har meldt meg på mørkekjøringsdemo 11. November i år.

 

Takk.

 

Ja.

På lappen om at du har lov til å øvelseskjøre står det når den er gyldig til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...