Gå til innhold

FIFA 11 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

En liten sak, hovedsaklig til pkhamre da han i mine øyne har mest peiling.

 

Sett at eg har ett Serie A spekket lag, og skaffer meg feks Messi som hverken er Italiensk eller spiller i Serie A, da vil jo kjemien til laget falle, men er det noen måtte å få kjemien opp igjen på foruten å bytte han ut med en annen.?

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er straks ferdig med start-elleveren på laget mitt. Mangler bare TOTY Villa. Skal selvsagt også gjøre om formasjonene til alle spillerne til 4-4-2.

 

http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#eEEICVEkbaSZz

 

Nice lag, men du har ikke planer om å hente Cristiano Ronaldo til venstrekanten. Da er laget helt komplett.

 

Tanken har slått meg, men jeg vil helst ha full Barcelona team da. Ikke at det er mulig, men det blir 10 av 11 Barcelona spillere når jeg får tak i TOTY Valdes.

Lenke til kommentar

En liten sak, hovedsaklig til pkhamre da han i mine øyne har mest peiling.

 

Sett at eg har ett Serie A spekket lag, og skaffer meg feks Messi som hverken er Italiensk eller spiller i Serie A, da vil jo kjemien til laget falle, men er det noen måtte å få kjemien opp igjen på foruten å bytte han ut med en annen.?

 

Kjemien på spillerne rundt f.eks. Messi vil jo få dårligere kjemi. De andre spillerne som ikke er direkte koblet til Messi, vil jo ikke bli berørt av det. Lite sannsynlig at du får under 100 i chem hvis alle spiller i riktig posisjon og rett formasjon.

 

MEN, det er ikke så ille å få Messi til å passe bedre på et Serie A lag. Si f.eks at du spiller 4-4-2 F.eks kan du bruke Cambiasso på CM ved siden av Messi, og Milito på ST plassen som linker med Messi. Da har to av tre spillere rundt han connection, og du slipper å miste litt chem. Kan også slenge Zanetti på RB, så har du alle rundt han som matcher.

 

Men for å svare konkret på spørsmålet ditt. Det er ikke noen kort, triks osv du kan gjøre for å få bedre chem nei.

 

Håper det hjalp litt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En liten sak, hovedsaklig til pkhamre da han i mine øyne har mest peiling.

 

Sett at eg har ett Serie A spekket lag, og skaffer meg feks Messi som hverken er Italiensk eller spiller i Serie A, da vil jo kjemien til laget falle, men er det noen måtte å få kjemien opp igjen på foruten å bytte han ut med en annen.?

 

Hvis du har andre Argentinere (Lavezzi, Pastore, Cambiasso, Milito) rundt han og passer på at han står i riktig formasjon og posisjon så bør du klare å få ganske bra kjemi på han.

 

Når Messi kommer i CF-utgave så skal det være mulig å f.eks. sette han sammen med nok argentinere til at han får topp kjemi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tanken har slått meg, men jeg vil helst ha full Barcelona team da. Ikke at det er mulig, men det blir 10 av 11 Barcelona spillere når jeg får tak i TOTY Valdes.

 

Er veldig sannsynelig at Giuseppe Rossi blir klar for Barcelona de nærmeste dagene, men har blir vel kanskje ikke god nok til å ta Soldado sin plass uansett.

 

Kongelag uten tvil, og skulle ønske jeg også hadde hatt muligheten til noe slikt. Men desverre går det alt for lang tid før jeg ender opp i det 59 minutt for å tjene penger.

Lenke til kommentar

 

Men lurer også på om eg skal satse på spillere med stort talent, som som sikkert blir kjøpt av en storklubb i nærmerste framtid, og selge dem når Overgangen er bekreftet.

 

 

 

Her datt eg litt ut, mente du at du vil kjøpe noen og håpe de blir kjøpt av en storklubb IRL og håpe verdien på dem går opp?

 

Jah, det som var tanken.

 

Det som er greia med ultimate team, er at kortene aldri forandrer seg.. For å ta noen eksempler. David Luiz gikk fra Benfica til Chelsea.. alle kortene av David Luiz før den tid, er med Benfica på, mens når du kjøper pack etter at han var solgt, så er han på Chelsea. De kan også bli oppgradert, slik som Thiago Silva, som gikk fra 83>84. Hvis du søker han opp, så ser du han fortsatt finnes i 83 også. Så hvis du f. eks. kjøpte Steffen Iversen når han var i rbk, så vil ikke han bli omgjort til Crystal Palace når han ble solgt!

Eneste måten du kan tjene en del penger på overganger, er om du kjøper gode folk, som skifter liga. Hadde Torres f. eks gått til Real istedet for Chelsea(bare et eksempel), så ville Liverpool-Torres gått opp masse i pris, siden mange som spiller med PL lag vil ha han på topp, og når folk for Torres i pack nå, så hadde det vært me Real logo i bakgrunnen:)

Håper dette klarner opp i det du lurte på!

Lenke til kommentar

 

Men lurer også på om eg skal satse på spillere med stort talent, som som sikkert blir kjøpt av en storklubb i nærmerste framtid, og selge dem når Overgangen er bekreftet.

 

 

 

Her datt eg litt ut, mente du at du vil kjøpe noen og håpe de blir kjøpt av en storklubb IRL og håpe verdien på dem går opp?

 

Jah, det som var tanken.

 

Det som er greia med ultimate team, er at kortene aldri forandrer seg.. For å ta noen eksempler. David Luiz gikk fra Benfica til Chelsea.. alle kortene av David Luiz før den tid, er med Benfica på, mens når du kjøper pack etter at han var solgt, så er han på Chelsea. De kan også bli oppgradert, slik som Thiago Silva, som gikk fra 83>84. Hvis du søker han opp, så ser du han fortsatt finnes i 83 også. Så hvis du f. eks. kjøpte Steffen Iversen når han var i rbk, så vil ikke han bli omgjort til Crystal Palace når han ble solgt!

Eneste måten du kan tjene en del penger på overganger, er om du kjøper gode folk, som skifter liga. Hadde Torres f. eks gått til Real istedet for Chelsea(bare et eksempel), så ville Liverpool-Torres gått opp masse i pris, siden mange som spiller med PL lag vil ha han på topp, og når folk for Torres i pack nå, så hadde det vært me Real logo i bakgrunnen:)

Håper dette klarner opp i det du lurte på!

 

Ok:) Takker, da skjønner eg litt mer.

Lenke til kommentar

Har spilt UT siden fredag og kvar dag har eg fått Gifts. Men nå har eg ikkje fått noe selv om eg har logget meg inn på UT.

 

Kordan fungere egetlig dette?

 

 

Hei!

 

Det er meningen at alle ps3 brukere skal få en pakke hver dag(eten i form av pakker eller tokkit) Fordi PSN er nede:/ er litt usikker om de tar den ned 1 juni eller tar før ned:) men tar det blir borte 1.juni :/

 

 

mvh

igxx

Lenke til kommentar

Har spilt UT siden fredag og kvar dag har eg fått Gifts. Men nå har eg ikkje fått noe selv om eg har logget meg inn på UT.

 

Kordan fungere egetlig dette?

 

 

Hei!

 

Det er meningen at alle ps3 brukere skal få en pakke hver dag(eten i form av pakker eller tokkit) Fordi PSN er nede:/ er litt usikker om de tar den ned 1 juni eller tar før ned:) men tar det blir borte 1.juni :/

 

 

mvh

igxx

 

Du må bruke webappen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...