Gå til innhold

Har ni testat TrueCaller?


Anbefalte innlegg

Vet inte om detta strider mot forumets regler, isåfall får en admin gärna säga till!

Har ni testat TrueCaller för Android? Vad tycker ni? Hur fungerar den?

Vi har många användare i Sverige som vi har daglig kommunikation med, men inte så många i Norge som berättar vad dom tycker om tjänsten. Skriv och berätta, vi lyssnar och försöker göra TrueCaller bättre!

post-223222-1288281574,2926_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har kjøpt True Caller.

Fungerer bra.

Det eneste var at installasjonen av betal versjonen slettet ikke test versjon program ikon. Satt igjen med 2 True Caller ikon, både test og betal.

 

Det är sant... Det är dock lite problematiskt på android market med sådant, ska kika på hur andra har löst det och hur vi ska kunna lösa det :) Är du nöjd med all funktionalitet så som Social Caller ID?

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd Social Caller ID biten av programmet.

 

Driver et enkeltpersonsforetak på hobby basis, og plages hele dagen av telefonselgere. True Caller gjør det lettere å sortere ut hvilke samtaler jeg skal besvare. Så lenge man står i Foretaksregisteret kan man ikke reservere seg mot telefonsalg.

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd Social Caller ID biten av programmet.

 

Driver et enkeltpersonsforetak på hobby basis, og plages hele dagen av telefonselgere. True Caller gjør det lettere å sortere ut hvilke samtaler jeg skal besvare. Så lenge man står i Foretaksregisteret kan man ikke reservere seg mot telefonsalg.

 

 

Aah ok, tycker du vårat spam filter funkar bra? Varnar den för säljsamtal? :)

Lenke til kommentar

Har testet gratisversjonen 1.x, men ser den har sluttet å fungere.

 

posta ditt RegisterID här o ladda ner version 2.02 från market så löser vi det så du får testa på den nya igen :)

 

Koden var register id 424721, veldig god app, blokkerte telefonselgere som automatisk ringer opp igjen når en ikke svarer.

Lenke til kommentar

TC er mye bedre enn Gule Sider sin app som i 90% av tilfellene hos meg viser at den ikke kan vise den som ringer fordi jeg ikke er koblet på 3G (noe jeg er).

 

Et problem jeg har hatt er at den noen ganger blokkerer skjermen på utgående samtaler så jeg ikke får trykket på tastaturet under samtalen (feks om jeg ringer til en operatør der jeg må taste 1 for ..., 2 for ...)

Lenke til kommentar

Har testet gratisversjonen 1.x, men ser den har sluttet å fungere.

 

posta ditt RegisterID här o ladda ner version 2.02 från market så löser vi det så du får testa på den nya igen :)

 

Koden var register id 424721, veldig god app, blokkerte telefonselgere som automatisk ringer opp igjen når en ikke svarer.

 

Då ska det vara fixat, prova att göra sökningar nu så ska det gå bra :)

Lenke til kommentar

TC er mye bedre enn Gule Sider sin app som i 90% av tilfellene hos meg viser at den ikke kan vise den som ringer fordi jeg ikke er koblet på 3G (noe jeg er).

 

Et problem jeg har hatt er at den noen ganger blokkerer skjermen på utgående samtaler så jeg ikke får trykket på tastaturet under samtalen (feks om jeg ringer til en operatør der jeg må taste 1 for ..., 2 for ...)

 

Tack för komplimangen! :)

Jag förstår problemet du beskriver, tyvärr är det svårt att åtgärda därför att vi inte kan veta när ett samtal påbörjat och därmed inte kan veta att vi ska ta bort rutan som täcker... vi har försökt lösa detta temporärt genom att sätta en timer på 8sekunder för rutan. Så fort det finns en bättre lösning så kan du räkna med att vi uppdaterar denna! :)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hvis en bruker denne applikasjonen på iPhone, gjør den oppslag i sanntid på nummer som ikke ligger i telefonboken?

 

På min android gjør den dette, men ikke på min iPhone. Skal det være sånn?

 

-T

Det stämmer, TrueCaller på iPhone gör inte "live-uppslag" utan att man får kontrollera numret i efterhand i appen. Detta är tyvärr på grund av begränsningar som är satta av Apple. Men när Apple tillåter oss att göra live-uppslag så kommer vi vara först med att göra det! :)

 

Hva er forskjellen på denne, og den gratise 1881 for Android?

 

TrueCaller har många funktioner som inte 1881 har, bland annat kan vi uppgradera din telefonbok och koppla TrueCaller till ditt facebook/linkedin konto för att få information om dina vänner och kollegor. Dessutom så har TrueCaller sitt egna spam filter som nu bygger på 900 000 användares feedback, så den är extremt bra! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...