Gå til innhold

Loot FTW selger Invincible


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis man har et snev av økonmisk sans bør de fleste ligge på godt over 100k,

 

Så jeg som andre års siv øk student med ca 1-2k g har ikke økonomisk sans? :|

 

Men uhm, 400k? Er det sant at folk har kjøpt to eller er det bare noe dere sier for å trekke kjøpere?

 

Kan sverge på at jeg har sett denne mounten på ah for rundt 70-90k mer enn en gang... (eller forvseksler jeg den med en annen mount?)

Endret av DMN
Lenke til kommentar

Du forveksler det sikkert med mounten man får av å drepe LK for første gang med Shadowmourne. Den mounten er nesten helt lik DK-klassemounten og er binds when used. Husker ikke hva den heter, hjelp meg noen.

 

edit: Reins of the Crimson Deathcharger (link).

 

Invincible er BoP, så den kan ikke legges ut på AH. Den eneste måten å få tak i den på er å fysisk være med på raidet og killet.

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Så jeg som andre års siv øk student med ca 1-2k g har ikke økonomisk sans? :|

Vel, du viser hvertfall null økonomisk sans i WoW hvis du sitter med 2000 gull.

Men uhm, 400k? Er det sant at folk har kjøpt to eller er det bare noe dere sier for å trekke kjøpere?

Du finner relativt greit folk som betaler 400k for Invincible, så det er nok ikke et salgstriks. Dog, dette er dyrere enn en del andre guilds priser. Det var snakk om at vi skulle selge Invincible for gullzerg til Cata, en del billigere enn LFTWs pris - men officers valgte å skippe det å heller selge Mimiron's Head.

Endret av TobiasFunke
Lenke til kommentar

 

 

Vel, du viser hvertfall null økonomisk sans i WoW hvis du sitter med 2000 gull.

 

 

Hvis alt du gjør er å raide eller gjøre pvp og du kjøper alt av enchanting greier/gems osv på AH/i trade fordi du ikke gidder bruke tid på noe annet i spillet, hvordan skal man da sitte på store summer?

 

Gjentar igjen jeg, bare fordi noen velger å ikke gjøre noe som helst for å skaffe seg gull betyr ikke at de har "null økonomisk sans". For alt du vet, så har de bedre økonomisk sans enn de som sitter på en million gull. Sier vel mer om den økonomiske sansen til en spiller at han ligger konstant lavt og har alt han trenger til sin spillestil uten å måtte gjøre noe ekstra, i motsetning til en person som sitter med 999 000 mer gull enn han egentlig trenger og bruker tid på å skaffe seg dette. Om den personen faktisk trenger 1 million gull til ting han har planlagt i spillet derimot..

Lenke til kommentar

Dere sier at folk med så mye gull må kjøpe gull etc. Jeg sier kun at hvis man har et snev av økonomisk sans er det null problem å skaffe seg disse 400k for Invincible. Sånn, siste ord fra meg om dette. Det er nzrms tråds.

.

Dere sier? Er vel èn person her inne som har sagt det og jeg tror ikke noen sa seg enige i det heller.

 

Hvis man har et snev av økonmisk sans bør de fleste ligge på godt over 100k, hvis man har spilt hele WOTLK. Å tjene 400k er langt ifra vanskelig.

Vel, du viser hvertfall null økonomisk sans i WoW hvis du sitter med 2000 gull.

 

I begge disse sier du jo endel mer enn "hvis man har et snev av økonomisk sans er det null problem å skaffe seg disse 400k". Hadde du bare sagt det, så hadde jeg vært ganske enig med deg. Men det du faktisk sa henger lite på greip.

 

Det er helt greit for meg at du vil velge å ignorere posten min og bare løpe bort fra tråden. Du hadde jo egentlig ganske lite å komme med uansett. Cy@ :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...