abene Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Første nettsky-baserte antivirus er nå klar. Les mer Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Den eneste grunnen til at jeg gikk inn på artikkelen og kommenterer er bildet. Det er muligens det mest absurde artikkelbildet jeg har sett på HW.no, og det er ikke en liten prestasjon. Når jeg så det var det eneste jeg tenkte WTF??? Hvem laget det bildet? Lenke til kommentar
MariusOX Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Leser du artikkelen så ser du at det er Panda antivirus det er snakk om her. Noe jeg tenkte meg til bare ved å se artikkel bildet. Lenke til kommentar
Kvanli Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Sier det samme som mariusox2: Skjønte med en gang at det var Panda som hadde laget softwaren, og han sitter i en "sky". Genialt bilde! Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Jeg skjønte også hva det var, men bildet var totalt absurd. Lenke til kommentar
jalds Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) bacon Endret 8. november 2013 av jalds Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Hva er det som egentlig gjøres i skyen? Lastes alle filene du søker igjennom opp til en server også blir de gjennomsøkt der? Eller er det bare at oppdateringene ikke blir lastet ned, men lest av direkte fra serveren? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Lurer også på det som Pizzaen spør etter, og i tillegg om dette antivirusprogrammet skal konkurrere mot Trend Micro HouseCall eller om det er noe helt annet. Lenke til kommentar
drumle Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg tror det er noe annet enn Trend, fant denne på youtube http://youtu.be/NQqN7_jSBU8 Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 29. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 29. oktober 2010 De er lang ifra de første med nettsky baseert antivirus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå