Litek89 Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Etter en liten "Donald Duck" session på Youtube har altså småknerten i sedvanlig stil forandret på endel "småting"... Har fått lyden tilbake, men det er med en merkelig tone gitt. Har prøvd å resette det jeg har av settings til Realtek lydkortet, men forsatt er lyden veldig "kunstnerisk" i tonefallet.. Så, hvordan resetter jeg alle lydsettings til default i Windows 7? Og, er det mulig med "fullskjermlås" i en nettleser, firefox plugin? Endret 28. oktober 2010 av Litek89
3rd_SQD Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 Etter en liten "Donald Duck" session på Youtube har altså småknerten i sedvanlig stil forandret på endel "småting"... Har fått lyden tilbake, men det er med en merkelig tone gitt. Har prøvd å resette det jeg har av settings til Realtek lydkortet, men forsatt er lyden veldig "kunstnerisk" i tonefallet.. Kan det hende at det er aktivert noe i Realtek Audio manager? Der kan man vel velge forskjellige "rom" klanger. Consert Hall, Arena, padded cell, sewer pipe, bathroom etc etc... 1
Lednar Skrevet 28. oktober 2010 Skrevet 28. oktober 2010 (endret) En reinstallasjon av driveren vil nullstille det meste av instillninger. Utenom det, sjekk ut programvaren til Realtek som 3rd_SQD nevner. Fullskjermlås? Tjaaa. Når han surfer på nettet i nettleseren, kan du alltids trykke F11 for å få fullskjermmodus. Men kommer han borti Windows tasten er den ganske useless. Endret 28. oktober 2010 av Lednar
Litek89 Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Skrevet 28. oktober 2010 Takker =) Fant det under styringen til Realtek som ble anbefalt... Her var det både baderom og enkelte andre artige effekter valgt... Løsningen heretter blir gjestekonto =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå