Gå til innhold

Skal ha ny jakke, trenger hjelp.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan finner dere størrelsen? Jeg burde egentlig kjøpe meg en jakke da en jeg har er litt trang over brystet, men er litt redd for å kjøpe på nett med tanke på størrelse..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Refridgiwear bør absolutt sjekkes ut !

Har en Refridgiwear jakke selv, varmeegenskapene er i toppsjiktet avhengig av pris/modell.

Kvaliteten er også fantastisk, men jakkene er svindyre !

20 minusgrader og bare t-skjorte under jakka er ingen problem, helt nydelig !

• 2 uker senere...
Skrevet

Ok trenger litt input her nå igjen.

Skal til London i februar, skal da kjøpe meg en Barbourjakke. Ikke tenk på de jakkene jeg postet tidligere i tråden. Hvilken Barbourjakke hadde dere valgt? Velg og vrak!

Skrevet

Har en Refridgiwear jakke selv, varmeegenskapene er i toppsjiktet avhengig av pris/modell.

Hvor fikk du tak i refrigiwear? Finner ikke noe info, ikke engang på hjemmesiden.

• Liker 1
Skrevet

Hvor fikk du tak i refrigiwear? Finner ikke noe info, ikke engang på hjemmesiden.

Kjøpte min i butikk i Drammen. Søk "refridgiwear webshop" på google, så dukker det opp noen treff såklart, noe fra danmark også.

Skrevet

Liker denne Fred Perry jakka, men passa ikke helt bra i butikken. Fant den av en eller annen grunn bare i gul på nettet, så prøv å se for dere olivengrønn eller mørkeblå isteden med hvite snorer og brunt lær...

Her

Har fått sansen for det "anorakk"-inspirerte, noen som kjenner til lignende jakker? Blir mest vår/høst jakke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...