Gå til innhold

Refleksjon: It's Hip to be Square (PC)


Anbefalte innlegg

Litt av poenget er at du lager dine egne mål og definerer din egen mening. Trenger du retningslinjer og fastsatte rammer for å ha det gøy?

 

Jeg snakkes om enspiller-delen, bare for å gjøre det klart.

 

Etter at du har bygd en del hus opp til skyene, utforsket huler, gravd deg ned i lavaen, kjørt rundt på sjøen med båt så går man lei. Det er ikke noe nytt en kan gjøre. Bare det samme et annet sted. Det blir dermed kjedelig.

 

Nei, jeg trenger ikke retningslinjer, men fint om det var noe som gjorde at en hadde forskjellige muligheter forskjellige steder på et kart.

 

Håper virkelig ikke Minecraft tar så mange priser under IGF som folk tror, for jeg håper det fins mer bra blant uavhengige spillprodusenter. Amnesia f.eks er utrolig bra.

 

Det Minecraft- og Amnesia-skaperene skal ha kreditt for er at de lager spill som også kan silles på Linux.

Endret av lul
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva gøy kan gjøres i gratisversjonen?Har kjøpt spillet, men her må jeg jo skaffet meg blokkene før jeg kan bruke dem wtf? :S

uhm... det er jo det som er poenget. Å starte med ingenting og overleve den første natten i minecraft er en av de bedre spillopplevelsene jeg har hatt i år :p

 

Hvis du bare vil bygge uten å utforske/overleve kan du laste ned et program der du redigerer inventoryet ditt.

Lenke til kommentar

Minecraft er fantastisk artig ja, spillt det et par måneder.

Er ekstremt mye man kan gjøre om man har kreativitet til det. Noe som imponerer meg mest er byggingen av enkle datamaskiner, enorme slott, gjenskapning av hele spillunivers.

For eksempel er byggingen av Ringenes Herre igang, Rapture, Minas Tirith er ferdig og mange andre ENORME prosjekter. Roma er for eksempel ferdig tror jeg... 5000*5000 blokker.

 

Og her er mitt lille prosjekt

 

http://www.youtube.com/watch?v=avYNA63mcIE

Endret av Nebuchadnezzar
Lenke til kommentar

Minecraft er fantastisk artig ja, spillt det et par måneder.

Er ekstremt mye man kan gjøre om man har kreativitet til det. Noe som imponerer meg mest er byggingen av enkle datamaskiner, enorme slott, gjenskapning av hele spillunivers.

For eksempel er byggingen av Ringenes Herre igang, Rapture, Minas Tirith er ferdig og mange andre ENORME prosjekter. Roma er for eksempel ferdig tror jeg... 5000*5000 blokker.

 

Og her er mitt lille prosjekt

 

 

Fyfaen så genialt! :D

Fikk lyst til å lage Minas-tirith selv nå.. : 3 Bilder av ditt Minas? : 3

Endret av Möllers Tran
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...