Gå til innhold

Shuttle og støyreduksjon


Anbefalte innlegg

Mulig at andre tråder eksisterer på dette emnet, men jeg finner ingen og poster derfor en selv.

 

Jeg har nettopp kjøpt en shuttle løsning ( se signatur) som jeg trodde skulle gi lav støy. Det viser seg at kabinettviftene suser på linje med mitt gamle aopen kabinett med billig strømforsyning.

 

Spørsmålet er hva som kan gjøres for å redusere støyen i et Shuttle kabinett. Tenkte denne tråden kunne dedikeres til forslag og erfaringer.

 

Vurderer selv å kjøpe nye vifter fra microplec ( papst el. lign.). Noen som vet om dette er effektivt, og om det medfører risiko å skifte ut disse?

 

Tenkte også å se på muligheten for å skifte vifte på skjermkortet dersom det viser seg at det støyer mye, men den diskusjonen kan vi ta på skjermkort/skjerm. Fint om alle forsøker å moderere innlegg til å kun omfatte tiltak for å reduserere støy fra kabinettet uten at det går over i diskusjon om hvilke skjermkort som støyer mest osv.

 

Jeg mener det kunne være en god ide å opprette en ny kategori på forumet for støyreduksjon generelt. Slik det er nå må en tråle lenge for å finne gode tråder. Skal legge en post om dette til adm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...