Gå til innhold

Bestille telefonlinje for ADSL


Anbefalte innlegg

Har akkurat anskaffet meg ny bolig hvor det ikke er lagt inn telefonledning eller kabeltv.

 

Siden det kun er mulighet for ADSL i området må jeg gå for noe aka telenor ADSL.

 

Noen som har peil på hva det koster å få en telefonlinje inn i huset?

 

Eventuelt hvor jeg skal henvende meg? Er det bare å ringe telenor "support" så ordner de det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har akkurat anskaffet meg ny bolig hvor det ikke er lagt inn telefonledning eller kabeltv.

 

Siden det kun er mulighet for ADSL i området må jeg gå for noe aka telenor ADSL.

 

Noen som har peil på hva det koster å få en telefonlinje inn i huset?

 

Eventuelt hvor jeg skal henvende meg? Er det bare å ringe telenor "support" så ordner de det?

Tror ikke du trenger telefonlinje for å ha adsl. Er ikke helt sikker, men jeg tror ihvertfall ikke det. :thumbup:

Lenke til kommentar

Du behøver ikke fasttelefon for å få ADSL - men du må ha kobbertråder. Telenor har leveringsplikt på fasttelefon - derfor kan dette være enkleste og billigste måte å få kobbertårdene på plass. Dette siden andre alternativer (som ADSL via kabel-TV ikke er aktuelt). Sjekk sidene hos Telenor for priser.

 

Du har selvsagt også muligheter med mobilt bredbånd.

Lenke til kommentar

Om du velger å bare ha adsl så får du linjeleie på 79 i måneden i tilleg.

 

Hvis du skaffer deg Fasttelefoni Mini så koster det også 79, og da slipper du linjeleie på adsl.

 

Så ville gått for adsl og fasttelefoni Mini, da får du ihvertfall noe igjen for de 79 kronene.

Endret av arjato
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...