Gå til innhold

[XBOX360][FIFA11] FIFA SuperCup II

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Tapte 4-2. Ufattelig kjedelig å spille med lagg hele kampen, og det hjalp ikke å bomme på åpent mål.

Skrevet (endret)

Jeg kan delta i turneringen, men håper på at de fleste har mulighet til å spille kampene sine på søndag:)

Endret av Emils1
Skrevet

Beklager at jeg ikke kunne ha spilt kamp i gruppa mi i d siste, xboxen min har vært på reprasjon, men kan godt spille nå i gruppe A, viist noen vil!

Skrevet (endret)

er med, legg til petsky da jeg ikke er sikker på gamertagen din :) Er på live nå.

edit: friend request sendt... jeg kan bare til 4, pga wolves kamp, så vi må starte asap.

Endret av Teipball
Skrevet

Beklager at jeg ikke kunne ha spilt kamp i gruppa mi i d siste, xboxen min har vært på reprasjon, men kan godt spille nå i gruppe A, viist noen vil!

Er alltid så treg jeg! Ok, vi kan spille når kampen er ferdig?

Skrevet

Torstein! 2-2 Eveant

Hvorfor logga du av nå Eveant? Jeg tok ikke omkamp siden du skulle invitere meg for å være på hjemmebane. Jeg trodde da det var åpenbart? Jævlig drit at vi må ta neste kamp senere nå.

Skrevet

Jeg velger å trekke med fra turneringa. Får ikke tid til å fullføre så derfor er det heller ikke noe vits å prøve å komme videre. Lykke til videre alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...