Gå til innhold

Minstelønn skaper arbeidsledighet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sosialisme myrder i dag tusenvis av uskyldige barn verden over hver eneste dag. Det er nemlig ikke i kapitalistiske land at barn sulter i hjel og dør av sykdom og må jobbe i forferdelige jobber. Det skjer bare i sosialistiske og andre ikke-kapitalistiske land slik som Bangladesh og de afrikanske landene. Sosialister har blod på sine hender. Dere er folkemordere. Dere bidrar årlig til et lite holocaust. Ikke rart at dere har behov for å legge skylden på det landet som har gjort mest godt i verden, nemlig USA.

Lenke til kommentar

Sosialisme myrder i dag tusenvis av uskyldige barn verden over hver eneste dag. Det er nemlig ikke i kapitalistiske land at barn sulter i hjel og dør av sykdom og må jobbe i forferdelige jobber. Det skjer bare i sosialistiske og andre ikke-kapitalistiske land slik som Bangladesh og de afrikanske landene. Sosialister har blod på sine hender. Dere er folkemordere. Dere bidrar årlig til et lite holocaust. Ikke rart at dere har behov for å legge skylden på det landet som har gjort mest godt i verden, nemlig USA.

 

Oj, det er ikke grenser for hvor ond og slem jeg er. Nå er jeg blitt folkemorder også, her jeg sitter intetanede i sofaen min og tygger lefser. Går jeg i søvne, tro? :ermm:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

For å sitere Onar Åm:

 

I'm simply making accurate descriptions of reality. The intellectual level on this forum is so low that it truly deserves scorn. It's a disgrace to the cause of liberty that it be sullied by intellectual imps. You guys are so intellectually stunted that you don't actually understand what you are yourself. That makes it 100% impossible for me to make arguments against you. I cannot argue with a cat either because he lacks the conceptual awareness to understand arguments. This is true for you too. Until you start acknowledging what you are and what this involves, you will be forever trapped in a reduced state of consciousness.

Lenke til kommentar
Hvordan vet du at det er en sosialistiisk myte og at det ikke er kapitalismen som er full av myte?

 

En dyktig geolog er mye dyktigere enn folk flest til å finne steder med mulige malmforekomster. Er det egentlig så rart at en rasjonell person som har trent seg opp til å lete etter myter er bedre i stand til å finne dem enn folk som bare sluker ting rått?

Endret av A_R_I
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...