Gå til innhold

hva best linux?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter hva jeg husker var ikke Thomas :-) døv, men skriver en hel del feil og bullshit bare for å irritere andre. Selv har han sagt at han har fått et 5900 ultra eller noe av en fabrikk i Tyskland.

 

ikke bare fått av fabrikken "men av en kar han møtte på fabrikken" faktisk, jæv*la idiot Thomas:-) det er seriøst ikke mulig å skrive så mye bullshit som du gjør selv om du er døv, tro meg jeg kjenner endel døve folk og dette du driver med diskriminerer de som faktisk _er_ døve.

 

får jeg "Advarsel" nå? kanskje en liten ferie? hihi, har ferie allerede jeg.. :lol:

hvis så:

moderatorene her kjenner nok ikke én døv person de kan sammenligne med og hvis de faktisk tror på dette (at Thiomas:-) er døv) burde de spore ip'en hans, ringe til han å få bekreftet at han er døv.

 

Ferie skal du nok få, så kan du komme tilbake når du har lest retningslinjene og nettiketten vår. Mer flaming i denne posten nå og samtlige flamere får advarsler.

Lenke til kommentar
får jeg "Advarsel" nå? kanskje en liten ferie? hihi, har ferie allerede jeg.. :lol:

hvis så:

moderatorene her kjenner nok ikke én døv person de kan sammenligne med og hvis de faktisk tror på dette (at Thiomas:-) er døv) burde de spore ip'en hans, ringe til han å få bekreftet at han er døv.

 

Ringe en døv person? :lol:

 

EDIT: mye quote feil :oops:

Lenke til kommentar

jeg har lest igjennom den "yellowdog" tråden nå, gleder meg til å få vite resultatet. Vent med å ban meg til vi har fått svaret, så skal jeg be om unnskyldning hvis han er døv, men ikke før! :)

 

Ferie skal du nok få, så kan du komme tilbake når du har lest retningslinjene og nettiketten vår. Mer flaming i denne posten nå og samtlige flamere får advarsler.

 

Jeg har lest de rettningslinjene utallige ganger, jeg nekter å følge (de få jeg har brutt) til det blir oppklart om denne gjøken faktisk er døv eller ikke.

 

Du som sier: ringer en døv person:

Hvis han er døv, og det er registrert et mobilnr på hans ip, kontakt den som har det nr, å få det bekreftet at han er døv. Det _skal_ være registrert et fastnr også, ikke bare et mobilnr hvis man har ADSL, så kontakt hjemtelefonen. Finn etternavnet å slå opp i telefonkatalogen, ring til nærmeste slektning or whatever, finn ut av dette tullet!

 

edit: skriveleifer

edit2: få med litt mer her:

 

Mr.Ueland: kjenner du noen døve personer du kan sammenligne med?

hvis ikke, syns jeg du burde holde deg unna med argumenter for eller imot dette, fordi du ikke har noen som helst erfaring med døve personer. jeg vet at mitt / mine innlegg ikke gjør ting bedre, og jeg vet at det er dumt men jeg klarer ikke dy meg når jeg ser såpass hårreisende poster, som bare er der for å irritere andre.

 

ikke noe angrep på deg ellernoe, bare et simpelt spm.

Lenke til kommentar
jeg har lest igjennom den "yellowdog" tråden nå, gleder meg til å få vite resultatet. Vent med å ban meg til vi har fått svaret, så skal jeg be om unnskyldning hvis han er døv, men ikke før! :)

 

 

Ja det stemmer, han tuller ikke. Dermed synst jeg det er helt idotisk at folk sitter her og påstår annet helt uten videre. Folk sier at dem er døve og da skal dere respektere dette. :grumpy:

 

Og vennligst hold dere til temaet framover.

Lenke til kommentar

Jeg foreslår herved en IGNORE knapp, sånn at jeg slipper så se forumet jeg er innom hver dag blir spamma av folk som nekter å lære seg vanlige skriftspråk, men som bruker språket foreldrene brukte da de lå i krybben, eller snakker som narkisene i parken!

Lenke til kommentar
Jeg foreslår herved en IGNORE knapp, sånn at jeg slipper så se forumet jeg er innom hver dag blir spamma av folk som nekter å lære seg vanlige skriftspråk, men som bruker språket foreldrene brukte da de lå i krybben, eller snakker som narkisene i parken!

 

Hvorfor lager du deg ikke ditt eget lille verdensmesterforum som du kan klage i? Må si jeg blir mektig provosert av innlegget ditt når du VEIT at han er døv... Og hvorfor lar du ikke bare være å lese de postene du har lyst til å ha en ignore-knapp til?

 

Innlegget ditt hører ikke hjemme i noen som helst forum, og det hadde passet med en unnskyldning ovenfor Thomas:-)

Lenke til kommentar

Hvorfor lager du deg ikke ditt eget lille verdensmesterforum som du kan klage i? Må si jeg blir mektig provosert av innlegget ditt når du VEIT at han er døv... Og hvorfor lar du ikke bare være å lese de postene du har lyst til å ha en ignore-knapp til?

 

Innlegget ditt hører ikke hjemme i noen som helst forum, og det hadde passet med en unnskyldning ovenfor Thomas:-)

 

Du er herved ignorert :lol::lol::lol:

 

Og for å si det en gang for alle:

DET AT EN ER DØV BETYR IKKE AT EN ER HJERNEDØD OG IKKE KLARER Å BRUKE ET SKRIFTSPRÅK SOM HØRENDE BRUKER.

 

Det at folk tror/mener det får meg til å synes synd på folk som ikke har hørsel. Og det tviler jeg på at de liker.

Lenke til kommentar
Jeg foreslår herved en IGNORE knapp, sånn at jeg slipper så se forumet jeg er innom hver dag blir spamma av folk som nekter å lære seg vanlige skriftspråk, men som bruker språket foreldrene brukte da de lå i krybben, eller snakker som narkisene i parken!

 

Jeg har lest de rettningslinjene utallige ganger, jeg nekter å følge (de få jeg har brutt) til det blir oppklart om denne gjøken faktisk er døv eller ikke.

 

Hanscats og Electr0n (mi utheving) er advart. Bankog_Hilton er utestengt pga følgende utsagn etter å tidligere ha fått ein advarsel;

 

du må lære deg å holde kjeft å passe dine egne saker el degos jerkbag.

 

Alt som kan trekkast inn som flaming vil i den næraste tida verte slått hardt ned på, med utdelingar av Advarslar (gule kort) eller 7 dagars utestengingar for førstegongsforseelsar. Om nokon har problem med dette kan de ta det opp med meg via e-post eller PM.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...