Gå til innhold

Organisere musikk på HTC Desire


Anbefalte innlegg

Jeg har problemer med å organsiere musikken min på min HTC Desire. Jeg kobler dataen med Desire'n, går inn på MP3 hvor musikken ligger, og ser at det blir organisert med først en mappe til Artist -> mappe til album -> sanger.

 

Jeg har fått til å legge til forskjellige albumer og sanger, men når jeg lager en ny mappe for artist (skriver artistnavn), så kommer det opp på mobilen som "ukjent artist"

 

Er det noen som vet hvordan jeg kan få endret dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har problemer med å organsiere musikken min på min HTC Desire. Jeg kobler dataen med Desire'n, går inn på MP3 hvor musikken ligger, og ser at det blir organisert med først en mappe til Artist -> mappe til album -> sanger.

 

Jeg har fått til å legge til forskjellige albumer og sanger, men når jeg lager en ny mappe for artist (skriver artistnavn), så kommer det opp på mobilen som "ukjent artist"

 

Er det noen som vet hvordan jeg kan få endret dette?

 

Telefonen leser hver enkelt fil sin metadata fremfor mappenavnet. Høyreklikk-egenskaper for å få fram metadata. Der kan du legge inn Artistnavet i riktig felt. Du kan gjøre dette med mange filer på en gang for å spare tid.

Lenke til kommentar

MediaMonkey kan gjøre det både manuelt og automatisk og du kan synkronisere musikken til Desire. Det er også et veldig greit program for å holde styr på musikksamlingen generelt.

 

Jeg brukte drag-and-drop før, men må si det er mye enklere å bare lage noen spillelister og fortelle mediamonkey at de skal synkroniseres, så kan jeg gjøre endringer i listene uten å ha telefonen tilkoblet og neste gang jeg kobler den til vil alt synkroniseres av seg selv. Da får du alltid korrekte tags og albumart i riktig format.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...