Gå til innhold

Forumtreff Bergen

KvitKnekt

15 stemmer

1. 1. Når passer det best?

• Fredag 5. november
    • Lørdag 6. november
    • Fredag 12. november
    • Løradg 13. november
    • Fredag 19. november
    • Lørdag 20. november
  2. 2. Hva skal vi finne på?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neste gang, neste gang.

Eller utsettelse :p

Hvorfor kommer du ikke? Operasjonen er i morgen, onsdag? Treffet er fredag? Beklager hvis jeg misforstår. :)

Går greit :)

Hadde samme operasjon ifjor og tok en uke før jeg kunne gå igjen, men kan selvfølgelig hende det får annet utfall denne gangen. Da sier jeg fra :)

Skrevet

Remi, da. Alt for tidlig som sagt. Du sku planlagt det framover, og jeg tror vi sier at herved så må vi ha 5 i minium for å ha et treff. Ellers er det jo kjipt. :)

Skrevet (endret)

Sett en måned frem i tid (eller mer, tiden går sykt fort). På denne måten får flest mulig en god sjanse til å planlegge og sette av en fredag/lørdag.

Uansett, bra initiativ mr.kvitknekt :thumbup:

Endret av QBab
Skrevet

problemet tidligere med at det har blitt planlagt en god stund i forveien er at mange melder seg på, men glemmer det og lager andre avtaler, og dermed må trekke seg.

Tenkte å teste spontaniteten til folket denne gangen. Gikk tydeligvis ikke det heller :p

Kan selvfølgelig flyttes til i morgen (lørdag) hvis det passer for flere. Ellers så bare avlyser jeg hele greien.

Skrevet (endret)

Bør vel starte en ny tråd...

Btw er rart hvor mange visninger disse trådene får i forhold til antallet som kommmer :hm:

Endret av jop91
Skrevet

Bergenske forumbrukere forstår bare ikke hvor artig det er å gå på disse forumtreffene. Hvis treffet faller på en dato som ikke ligger for tett opp mot noen innleveringer skal det ikke sees bort ifra at også jeg kan delta. Men skal ikke love noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...