Gå til innhold

Ny Bærbar, maks 6000kr


Anbefalte innlegg

Hei,

Skal gå til innkjøp av ny bærbar pc i november.

Det jeg da lurte på var om noen hadde noen forslag til hvilken jeg burde gå for?

 

Maks pris: 6000kr

Hdmi utgang

minst 4gb ram

15" + skjerm

Det er de viktigste egenskapene.

 

Skal brukes til å stream serier/film til tv og litt gaming; WoW, SC2 osv, ikke nå heave grapich spill mao.

Forslag?

 

Mvh

Thomas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forstår ikke hvorfor folk sier at WoW ikke er et "heavy graphics" spill. Det krever faktisk en del mer enn de fleste spillene ute akkurat nå. Det spørs såklart hva man gjør i WoW, men Dalaran på kveldstid og 25 man raids krever en del av PC'en. Cataclysm kommer til å kreve enda mer, da det får AA og andre grafikk-innstillinger (ikke at du må skru det på, men Cata kommer fortsatt til å kreve en del mer).

 

Når det er sagt, kan du ta en titt på denne :]

 

http://www.mpx.no/k/ki.aspx?sku=598441

 

Denne er jo egentlig priset på 6500, som er det du må opp i for å få i5 CPU og et dugelig grafikkort.

Endret av beirch
Lenke til kommentar

Du har vel rett i det du sier.

Etter de tesetne jeg har lest og sammenligninger med 320m grafikkkortet så duger det ikke til veldig mye ettersom jeg har forstått?

 

Har lett en del nå og Tenker at jeg skal øke budsjettet til rundt 7000kr, men samtidig tror jeg at jeg skal vente til ATI har lansert 6000 serien, for da vil vil 5xxx serien få et prisfall, er vertfall det som er normalt.

 

Så 7000kr, men må vel vente litt til, desverre ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...