Gå til innhold

Sniktitt: Windows Phone 7-telefonene


Anbefalte innlegg

Ja, vet det kommer, og det er noe av grunnen til jeg venter også, jeg håper at ved årsskiftet-ish, så er alt kommet både til Android 3.0 og WP7, så jeg kan gjøre en skikkelig vurdering.

Bare så at Bing var nevnt i artikkelen, her..

Jeg er ikke helt med på Xboxive-funksjonen enda.. Vil det være achievments på mobilen, da? Og vil dette være noe som blir brukt i noe større grad en N-gage som var/er på Nxx-mobilene til Nokia? Ser for meg at det blir noe av det samme som det, nemlig..

 

Zune kan jeg se at er verdt å vente på.

Og marketplace, selvfølgelig.

 

Men jeg føler liksom litt at hvis du kjøper en av disse nå, så vil du ikke akkurat bli skuffet, selv om du ikke kan kjøpe en hel haug av apps til å begynne med.

Jeg har troa på WP7 :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis ikke MS gjør Marketplace tilgjenglig i form av noe uoffisiell hacks for oss i Norge så er det ikke aktuelt med kjøp enda.

 

Skjønner enkelte utviklere kan ha nytte av å sitte på hardware litt tidligere enn oss andre, men hvis det er eneste poenget til Microsoft Norge så er jeg ikke imponert.

 

Du kan ikke selge uferdige produkter til kunde. Oh wait.. alle gjør jo det i dag.

Lenke til kommentar

Jeg synes journalister bør vurdere å la være å dekke Windows Phone 7 pga. Microsofts forretningsmodell på mobil:

 

Steg 1: Trusler mot de som ikke bruker operativsystemet deres.

 

Steg 2: Søksmål hvis du ikke bruker operativsystemet deres.

Har du noen kilder til disse påstandene dine? Følger sånn relativt greit med, men dette var nytt for meg!

 

Syns forøvrig bruk av norske ord som "videostrøm" høres litt rart ut. Jeg ska strømme noe over internett? Nei takk, holder meg til streaming, selv om det er feil språk.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...