Laughing Madcap Skrevet 11. oktober 2010 Skrevet 11. oktober 2010 Kom på en liten lek etter å ha sett på Løvebakken, vet ikke hvor bra den fungerer over tekst, men la oss gi den et forsøk. Reglene er: - Du skal stille et spørsmål. - Du skal velge en kjent person, en stereotype eller annen karakter neste person skal svare som. - Overdrivelser er et pluss! Jeg begynner da: Hvordan har dagen din vært? (14år gammel jente, glad i starbucks og blogger daglig) (svar, og deretter skap nytt spørsmål og karakter til neste)
Chanettemarie Skrevet 11. oktober 2010 Skrevet 11. oktober 2010 Kom på en liten lek etter å ha sett på Løvebakken, vet ikke hvor bra den fungerer over tekst, men la oss gi den et forsøk. Reglene er: - Du skal stille et spørsmål. - Du skal velge en kjent person, en stereotype eller annen karakter neste person skal svare som. - Overdrivelser er et pluss! Jeg begynner da: Hvordan har dagen din vært? (14år gammel jente, glad i starbucks og blogger daglig) (svar, og deretter skap nytt spørsmål og karakter til neste) Dagen en min har vært super duper:D vi Har drikket masse kaffe på starbucs og filmet til bloggen<3 Så fant jeg og min bestis på hva vi skal blogge om i denne uka.. Spørsmål: Hvilken kake liker du best? ( den jenta du har likt siden barneskolen spør deg om dette, du er bare 16 år å veldig sjennert)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå