Gå til innhold

Killzone 3-beta får dato (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei takk. kommer aldri forbi siste level på toeren fordi ps3 slim klikker heile tida, kun i det spillet. vil ikke engang kjøpe noen treer brukt.

 

Det er jo veldig synd for deg, har du prøvd å rense spillfilene ved å slette disse fra harddisk (- savegames).

Jeg kommer definitivt til å kjøpe 3'eren, likte Killzone 2 veldig godt og har spillt en god del multiplayer på KZ2, veldig underholdende i alle fall på Ps3 platformen.

Lenke til kommentar

nei takk. kommer aldri forbi siste level på toeren fordi ps3 slim klikker heile tida, kun i det spillet. vil ikke engang kjøpe noen treer brukt.

Cry more. Er vel ikke spillet sin feil at PS3'en din mangler litt trøkk.

Selvfølgelig er det spillet/konsollens sin skyld. Halve greia med å kjøpe en dyr konsoll er jo at alt bare skal virke ettersom man ikke har noen konfigureringsmuligheter. Gjør det ikke det er det jo på sin rett å føle seg skuffa/lurt. Killzone 3 beta er btw. en av de få spillene jeg gleder meg til på ps3. 2ern var veldig bra, uten tvil en av de bedre eksklusive titlene på ps3. Ellers spiller jeg helst spilla som fins både til 360 og ps3 på 360en fordi den jevnt over har bedre grafikk og bedre flyt. Killzone 2 er derimot et kvalitetsprodukt, og det blir sikkert Killzone 3 også.

Lenke til kommentar

Onanias : Er enig med deg når det gjelder multiplatform titler, det er en tydelig trend at spillene på PS3 desverre er dårligere enn 360 versjonen, derfor foretrekker jeg de ekslusive tittlene der Ps3 virkelig får lov til å skinne.

 

Får håpe at PS4 (om den kommer) får en såpass kraftig Gpu at det kan leverer krimkrans i mange år fremover.

Lenke til kommentar

Malvado: Helt enig, håper ps4 får mere fokus på gpu og litt mindre på cpu. Det enkle er ofte det beste, Cell er vel mer en multimedia cpu med høye teoretiske tallknusingsegenskaper som er vanskelig å utnytte, nå er det nå engang sånn at skjermkortet har det meste å si når man skal spille i HD. Etter 4 år på markedet så er det jo omtrent dessverre kun Sony selv som mestrer Ps3 skikkelig, mens "alle" og enhvert klarer å få spill til å se bra ut på 360. Så de "hemmelige" kreftene som det har blitt snakket om i ps3 har jeg enda til gode å se imponere meg skikkelig. Men for all del, den er stille, spiller bluray på en god måte og snart kommer vel homebrews som Xmbc til den. Da blir den den ultimate mediamaskinen.

Lenke til kommentar

Onanias :

 

Tja, så langt er det jo kun Uncharted 1 & 2 + Killzone 2 som virkelig utnytter mye av potensialet i maskinen, på andreplass har vi jo Resistance 2.

 

Mye av dette har jo klart Sony skylda fordi det ble relativt dyrt å utvikle spill for PS3 med høy kvalitet, man burde sørget for at mye av fokuset hadde vært på utviklingsverktøy fra starten av. Noen andre problem var jo også at utviklere for PS3 måtte sette seg inn i et helt nytt system mens på 360 var det jo mye sammenheng med MS platformen.

 

Jeg har absolutt ikke troen på at en spillkonsol må være best på grafikk for å slå ann, men den bør definitvt være lett å utvikle for og ha grafikk som er i tråd med tidene (dvs i dag betyr det Full HD 1080P og 3D med en fps på minst 40-60) , men det er også godt mulig at man bør begynne å tenke på spillkonsolene som hjemmets underholdningssenter og mediesenter.

Endret av Malvado
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...