Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Strengen holder på å ryke!


Gjest Trådstarter

Anbefalte innlegg

Gjest Trådstarter

Hei, er gutt på 16 år og har problemer med trang forhud, men klarte nesten å ryke strengen på mandag. Er det farlig? Det kom litt blod og den er blitt litt ødelagt skal jeg bare ryke den eller? Har ikke runket siden mandag.

 

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke annset som farlig nei, har gjor dette selv( riktig nok da med dama) men hvis du ryker den så vær litt ops på at retningen du pisser kan bli høyere :p grunnet at hullet da kommer litt høyere opp.

 

har spurt litt rundt, det er overaskene mange som har ryki den hos mine bekjente :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Er usikker på det med lege, siden jeg ikke bor på en plass med sykehus.

 

Er det ondt etter at man ryker sin "frenulum"? Er det noen fordeler og ulemper med å ryke den? Kommer den til å ryke når man begynner med sex uansett?

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar

Er usikker på det med lege, siden jeg ikke bor på en plass med sykehus.

 

Er det ondt etter at man ryker sin "frenulum"? Er det noen fordeler og ulemper med å ryke den? Kommer den til å ryke når man begynner med sex uansett?

 

Takk for svar :)

 

ikke veldig viktig med lege som oftest. Det er nok "ondt" en stund, men det går over.

fordeler og ulemeper... ikke som jeg kommer på.

og nei det er nok ikke meningen at den skal ryke men det skjer. og hvis den presterer å ryke grunnet en "hand jobb" så var den vel litt i strammeste laget.(mulig fordel at den ikke er det lengre?)

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Skal prøve og ryke den imorgen, men lurer på hvordan?

 

Skal jeg gjøre det i dusjen for å unngå søl? Og hvordan kan jeg bevist ryke den? Bare å dra og ryke den?

 

Ble litt mange spørsmål nå, men må "syke" meg opp får å gjøre noe som gir smerte med noe av det mer edle :innocent:

 

Og den andre posten som er laget etter jeg laget denne er IKKE fra med. Bare så dere vet.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...