Mr.Message Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Fant ingen andre tråder om dette, så jeg prøver meg på å starte en egen tråd. Det jeg ønsker er å dele min internettilkobling (som er trådløs) med øvrige enheter på mitt kablede nettverk; trådløst internett->min PCs trådløse nettverksort>kablet nettverkskort->switch->andre enheter. Windows 7. Hvis dere trenger flere opplysninger så er det bare å spørre. MVh
Arntsen Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Edit: Jeg tok feil Endret 6. oktober 2010 av Arntsen
Locrin Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Start-kontrollpanel-Nettverk og Internet-Nettverks og delingssenter-Endre innstillinger for nettverkskort-Høyreklikk Local Area Connection-Egenskaper-Deling Hak deretter av for: Tillat andre datamaskiner å koble seg til gjennom denne datamaskinens tilkobling. Dipso: Da har han i hvertfall fremgangsmåten både på engelsk og norsk Endret 6. oktober 2010 av -Zeitgeist-
Dipso Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Ut i fra beskrivelsen høres det ut som det er akkurat dette du ønsker å gjøre; Instilling for ICS: Control Panel -> Network and Internett -> Network and Sharing Center -> klikk på den connectionen som er internett connectionen din. -> Du skal da å opp status vindu for wireless connection -> Properties -> sharing. Hak av for deling av internettforbindelse. EDIT: Beat me to it. Endret 6. oktober 2010 av Dipso
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Med Win7 så tror jeg det holder å merke av de to nettverkskortene og velge virtuell bro. Man kan også dele videre trådløst ved å bruke f.eks Connectify.
Locrin Skrevet 6. oktober 2010 Skrevet 6. oktober 2010 Med Win7 så tror jeg det holder å merke av de to nettverkskortene og velge virtuell bro. Man kan også dele videre trådløst ved å bruke f.eks Connectify. Trenger ikke ekstra programmvare for å dele nettverk trådløst i win7. Holder lenge å opprette et ad-hoc nettverk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå