Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

brudd med kjæresten


Anbefalte innlegg

hei...

 

Jeg gjorde det slutt med dama idag, så jeg vil nok bare få ut litt nå, skrive om det.

 

Jeg har merket på meg lenge at jeg var klar for et brudd, men klarte det bare ikke..

nå sitter jeg alene på rommet mitt og slapper av og tenker litt på dette som har skjedd.

vi var sammen i nesten 8 måneder, vi var veldig close og ja.

I det siste har vi vokst fra hverandre og litt sånt.

 

orker ikke skrive mer...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å ta steget viser at du har karakter og evne til å ta valg. Må nesten si... Gratulerer?

Det føles kanskje ikke bra, og på mange måter er det nesten litt vanskeligere å være den som slo opp, enn å være den som blir dumpa.

 

Men du gjorde nok det som var best for deg. :)

 

Eh, der kan jeg ikke si meg enig i det hele tatt!

Å være den som får vite at motparten ikke lenger er glad i en, er jo mye verre enn å være den som må "manne" seg opp til å gjøre det slutt, for så å gå videre.

Lenke til kommentar

Å ta steget viser at du har karakter og evne til å ta valg. Må nesten si... Gratulerer?

Det føles kanskje ikke bra, og på mange måter er det nesten litt vanskeligere å være den som slo opp, enn å være den som blir dumpa.

 

Men du gjorde nok det som var best for deg. :)

 

Eh, der kan jeg ikke si meg enig i det hele tatt!

Å være den som får vite at motparten ikke lenger er glad i en, er jo mye verre enn å være den som må "manne" seg opp til å gjøre det slutt, for så å gå videre.

 

vi ble så og si enige om bruddet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...