Gå til innhold

Hvilket bil-spill skal vi kjøpe når vi er noen venner som vil kjøre sammen, samtidig i løp mot hverandre?


Anbefalte innlegg

Tittel sier vel alt.

 

Men vi kjenner ikke til bil-spill hvor dette går ant....

 

Vi er godt voksne som ønsker litt å kjøre bil og ha det morro mot hverandre samtidig på banen.

Må være mulig over nett for vi er spredd i forskjellige boliger. Så kan ikke være avhengig av LAN-samling.

 

Tips til bil-spill for oss som vi kan kjøpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med grid? http://store.steampowered.com/app/12750/

Fungere det slik at vi vennene kan spille sammen samtidig?

Jeg vil anbefale Grid. Ekstremt moro, samtidig som det er flere forskjellige "moduser" i spillet dere kan velge mellom. Alt fra Formela 1 biler til Racing, drifting og til sånn liten bane hvor dere kan kræsje mye i hverandre osv. Har selv spillt det mye på nett og det fungerer utrolig bra.

 

Ellers kan dere jo sjekke ut "Dirt 2" om dere liker rally spill :thumbup:

Endret av Merko.
Lenke til kommentar

Okey, har lest litt om div spill på nett, men omtalene/testerne nevner lite eller ingen ting om multiplayer-delen som vi hovedsaklig er ute etter.

En liten stund siden jeg har spillt, så husker ikke helt nøyaktig hva det går i. Men moro var det iallefall.

 

Du kan søke på youtube etter feks. "Grid Multiplayer gameplay" og "Drit 2 multiplayer gameplay", bør komme opp noe info om multiplayer da

Lenke til kommentar

Hvis dere tar dere råd til PlayStation3, vil jeg minne om at Gran Turismo 5 slippes om ca. en måned. Det ligger an til å bli et kjempebra spill, med onlinemuligheter!

 

Edit: Fra Gran-turismo.com

 

I Gran Turismo 5 har alle spillerne et eget racingrom ved navn "My Lounge" ("Min salong") på nett. Dette er et privat rom som bare de du har som "Venner" på PlayStation®Network, kan gå til.

 

I My Lounge (Min salong) kan du bestemme egne racingregler og baner og arrangere racingkonkurranser med vennene dine. Opptil 16 spillere kan delta i et løp, og hvis du ikke deltar i løpet selv, kan du se det gjennom en rekke kameraer på banen. Du kan også være med i friløp før racet starter.

Se for deg dette: Du bestemmer en tid for et løp ved å bruke meldingsfunksjonen og kjører frirunder på banen mens du venter på at folk skal ankomme. Vennene dine slutter seg til en etter en, og når alle er kommet, kan løpet begynne. Venner som kommer senere, kan se på løpet og chatte.

Endret av Kvanli
Lenke til kommentar

*snip*

 

I My Lounge (Min salong) kan du bestemme egne racingregler og baner og arrangere racingkonkurranser med vennene dine. Opptil 16 spillere kan delta i et løp, og hvis du ikke deltar i løpet selv, kan du se det gjennom en rekke kameraer på banen. Du kan også være med i friløp før racet starter.

Se for deg dette: Du bestemmer en tid for et løp ved å bruke meldingsfunksjonen og kjører frirunder på banen mens du venter på at folk skal ankomme. Vennene dine slutter seg til en etter en, og når alle er kommet, kan løpet begynne. Venner som kommer senere, kan se på løpet og chatte.

 

Her er akkurat hva vi er ute etter. så nå snakker vi :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...