Gå til innhold

serie koble 2 radiatorer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil helt klart gi utslag på dine temperaturer, men jeg ville valgt en annen radiator. Den der gir dårlig ytelse, men du slipper jo å sage/borre i kabinettet. Tipper du tjener 2-3 grader på det.

Skrevet

Jeg skal prøve å sette inn Black Ice Extreme Radiatoren min sammen med WC radiatoren og koble den i paralell og serie for å se hva som gir best resultat. Dersom det gir en forbedring kommer jeg nok til å kjøpe meg en WC radiator til etterhvert (Black Ice radiatoren skal brukes i PC2). De har ikke kommet til Norske webshopper enda, men ligger ute i Asetek`s webshop så det er nok ikke så altfor lenge til de dukker opp her også.

Skrevet

Jeg har seriekoblet en BlackIceExtreme -> BlackIceExtreme2 -> varmeregister fra bil og resultatet er ca 5 grader over romtemp med pelt-kjølt cpu, nb og gpu kjøling. Hadde det blitt noe bedre temp'er om jeg paralellkobler noen av de?

Skrevet
flop|s: har du vifter i systemet ditt?

Vifter? Joda, har selvfølgelig på alle radiatorene : 6 stk, 3 kabinettvifter, to ekstra til skjermkortet og ellers de som sitter i PSU'ene. 15 stk, hvordan det? :shrug:

Skrevet
flop|s: har du vifter i systemet ditt?

Vifter? Joda, har selvfølgelig på alle radiatorene : 6 stk, 3 kabinettvifter, to ekstra til skjermkortet og ellers de som sitter i PSU'ene. 15 stk, hvordan det? :shrug:

se posten "vannkjøling uten vifte" :shrug:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...