CFM Skrevet 3. oktober 2010 Skrevet 3. oktober 2010 Har nå lenge prøvd å søke rundt for å finne info om den originale sub'en som sitter i bilen min. Det er snakk om Audi Chorus II i en 2002 mod. A6. Jeg regner med at det er Blaupunkt, men utover det så finner jeg ingen info om forsterker osv. som sitter i den. Det er jo en aktiv sub der forsterkeren også driver høyttalerne i dørene bak. Er jeg virkelig så dårlig til å søke eller er det noen andre som vet litt mer om dette her?
transmedia.no Skrevet 4. oktober 2010 Skrevet 4. oktober 2010 Hva er det du trenger å vite da? Ja, det er et Blaupunkt-element på 6,5" som sitter i den vanlige subwooferen, og en forsterker i tillegg inni plastikkassa ja. Elementet er dobbeltspolet på 2x 2ohm, så det er ikke helt kurant å finne et nytt høyttalerelement som er drop-in.
CFM Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Skrevet 4. oktober 2010 (endret) Nei det hadde bare vært litt artig å vite... Jeg får vel skru ut hele greia da. Så mye har jeg å gjøre om hverdagen... Endret 4. oktober 2010 av Audi TDI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå