Gå til innhold

Oktoberfest - Kau - 50mm f1.8

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva er tid?

Er tiden evig?

Har den alltid vært?

Eller finnes det noe før, og noe etter tiden?

Går det an å få for liten tid?

Ja.

Lack of Time

post-145092-1286403674,4695_thumb.jpg

Exif: f/1.8, iso 800, s:1/60, (tid:23.59)

Endret av kau
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte begge de to siste - fint plassert synspunkt på togbildet - hardt og massivt tog. Siste var morsomt - man kan lett lure på hva det er. Er dette rett og slett bilde av et sekund, tro? :D

Skrevet

Kreativt og pent bilde. Jeg måtte bruke noen sekund og kikke litt på diktet før jeg skjønte hva jeg så på. Liker slike bilder som får meg til å gruble litt.

Takk for det :)

Likte begge de to siste - fint plassert synspunkt på togbildet - hardt og massivt tog. Siste var morsomt - man kan lett lure på hva det er. Er dette rett og slett bilde av et sekund, tro? :D

Takk :) Tja, 1/60-dels sekund for å være nøyktig :p

Mye god kreativitet her, fine bilder :yes:

Takktakk :)

Har vært litt fraværende de 2 siste dagene nå, skal prøve å komme sterkere tilbake.

Har i dag erfart at det å redigere bilder på en 10" minipc ikke bare er en lett afære. Kan derfor ikke love at farger, lys og skarphet er helt i 100 de neste dagene :p

9. Oktober

post-145092-1286646590,4253_thumb.jpg

Exif:f/3.5, s4000, iso 100

Alternaltivt:

post-145092-1286646618,3332_thumb.jpg

Skrevet

Kan være enig at det er ikke bare bare å redigere på en 10-tommer. Men det er en fordel, bildene blir mindre polerte og mer rett på sak. Dagens (med alterniv) faller i smak hos meg.

Skrevet

Rotvegetasjonen ("rotasjonen"?) på 10. var fin - mose og - greier. :)

Ser bokeh blir litt rotete på nærgrensen på stor åpning - kjenner igjen det samme fra min tidligere Zeiss 1.4/50. Men - det blir en spennende effekt. :)

Fin fjellstemning på de to siste - liker at man såvidt ser isen i myrvannet, for å minne om temperaturen. ..Og maten 12. ser veldig fristende ut!!

Skrevet (endret)

Takk for fire kommentarer dere tre :)

Etter dagens "photoshoot" ville ikke minnekortet dukke opp på pc-en. Så viste kameraet (-E-) når jeg puttet det inn.

Nå ser det slik ut:

post-145092-1287349021,3804_thumb.jpg

Desverre det eneste minnekortet jeg har for tiden, så dette var litt uheldig kan man si. Jeg skal prøve å få tak i noen nye så jeg klarer å fullføre festen.

Endret av kau

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...