Mompen Skrevet 4. november 2010 Skrevet 4. november 2010 Halla Espen Ser at du har fått ordna deg prosjekttråd her, og det er bra! Kommer selvfølgelig til å følge med på tråden din, min blir jo straks pakka bort og satt i dvale hele vintern.. Men slik er det! Lykke til videre Espen! Detta blir helmaks bra
ChristR Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Har hjulbuene blitt litt brede enn originalt? Er jo absolutt lov det!
12Anonym12 Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Skrevet 1. desember 2010 + = Noen som vil se resultatet?
Brian Skrevet 1. desember 2010 Skrevet 1. desember 2010 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! :D
12Anonym12 Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Skrevet 1. desember 2010 Valgt originalfarge ja, for å slippe å ta ut motor for å ta motorrommet. Noe dårlige bilder siden de er tatt med mobil, men skal få tatt med kamera en av de nermeste dagene! Ble noe sig, men ikke så alt for mye Ble fornøyd til at dette er første bilen jeg lakkerer Her er hjulbuen som ble byttet, syns ikke så veldig godt
Hotel Papa Skrevet 1. desember 2010 Skrevet 1. desember 2010 Lekkert! Må innrømme at jeg er litt svak for røde E30er, men den var ikke så værst denne altså!
Mompen Skrevet 2. desember 2010 Skrevet 2. desember 2010 Denne blir grisefin. Stå på Espen" Til sommern blir det photoshoot med rød og hvit cab
12Anonym12 Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Skrevet 2. desember 2010 Takk Martin, må få til det da Egentlig ikke gjort noe i dag, men klarte ikke la være å prøvemontere litt
12Anonym12 Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Skrevet 5. desember 2010 Fikk gjort noe på fredag, da er fangere, leppe og bagasjelokk grunnet og klart til lakk på mandag! også montert litt småtteri ^ Ser at det kunne bli gjort litt bedre, men ble ikke så aller værst!
Mompen Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Å ja herregud å ja! Begynner å bli klar for sommern nå Espen!
12Anonym12 Skrevet 12. desember 2010 Forfatter Skrevet 12. desember 2010 (endret) Takktakk! Måtte prøve på nye felger Ble ganske lav med to personer baki Edit: Legg merke til de feete terningene som er teipa i ruta! Endret 12. desember 2010 av Espen56
AnaXyd Skrevet 13. desember 2010 Skrevet 13. desember 2010 Se her ja! Her går det jo radig ser jeg! Bra fremgang! Ble en helt annen bil med ny lakk. Hvor gjorde du det hen? Terje Morstad? Er vel ikke så mange andre enn han som har lakkboks på Hadeland tror jeg.. Hva er igjen på lista før denne er klar for EU og veien da?
12Anonym12 Skrevet 13. desember 2010 Forfatter Skrevet 13. desember 2010 Lakkerte den selv på skolen ( gran vgs ) Vet ikke helt hva som står igjen før den kommer gjennom eu, men skal ihvertfall bytte bremser bak. også må jeg bare gå over foringer og litt diverse under bilen for å se om det er noe som må gjøres der!
PC^2020 Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Nice! Morsomt å se en bil som var klar for bosset bli tatt såpass vare på! Følger med
AnaXyd Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Aah, seff! Dere har jo alt som trengs på VGSn! Ble jo ikke så værst det der da! Morsomt med å lakkere hele bilen selv. Må du betale noe, eller taes dette som undervisning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå