Ksungam Skrevet 29. september 2010 Skrevet 29. september 2010 Kjørte nettop PC Decrapifier på Acer laptopen min som har fått ny harddisk. Ser nå at det ikke popper opp noe på skjermen når jeg skrur volumet opp/ned (Fn+pil opp/ned). Jeg synes dette er ganske kjekt, så skulle gjerne hatt tilbake dette programmet. Er det noen som vet hva det heter?
jH- Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Hvilken Acer-modell er det du har? Uansett, det første stedet jeg ville sett er driversiden til Acer. Stort sett alt av programvare som følger med skal ligge der.
OlaOlablakken Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 Mener på det heter Launch Manager eller lignende
hlnd Skrevet 1. oktober 2010 Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Dropp hva det var du brukte før og gå over til 3RVX. Mye mer fleksibelt, det kan skinnes og du kan lage snarveier for å skru opp og ned volumet, mute, etc. Og det deaktiveres automatisk når et program kjører i fullskjerm. På HP-en min fulgte det noe sånt med, men om jeg justerte volumet under spilling ble spillet minimert. 3RVX slipper du det med. Du kan også bruke det til å endre hvor mye volumet justeres med når du trykker på volum opp eller volum ned-knappen. Veit ikke hvordan det er med Acer, men med HP synes jeg 2 % opp eller ned var litt vel lite. Endret 1. oktober 2010 av Bl4cKnD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå