Gå til innhold

hjelp til og få penger tilbake fra mpx


Anbefalte innlegg

hei jeg trenger hjelp saken er at jeg kjøpte en 55 led tv oss mpx fredag den 10-09 leverte den tilbake fredag 17-09 da jeg ikke var fornøyd med den da ble det sakt at jeg skule senest ha pengene inn på konto den 24-09 ringte fredag 25-09 men dem kune ikke finne tvn så hun jeg prata med sa at hun skulle ringe meg opp føre hun gikk for dagen men ingen ringte venta til mandag den 27-09 ny dame og hun kunne heller ikke finne tvn så hun skulle ringe tilbake men ingen ringer så sender jeg epost til dem mandag kveld og får da en epost at dem har motat en epost fra meg men noen svar på tid jeg får min penger igjen det vil dem ikke svare på ja dete er saken så jeg lurer på hva skal jeg gjøre da jeg trenger di pengene da det er en stor sum for meg

 

ps: jeg er ikke så flink til og skrive så ikke klag på skrivingen min jeg gjør så godt jeg kan

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tilbake levering 17-9personlig på Pick up Point sandefjord der jeg henta tvn fikk en kvitering på det men di to samtalene jeg har at med dem så virker det ikke som dem er inntresert i det og jeg har skrivi i eposten til dem at jeg har en kvitering det dem sier at dem skal prate med dem på retur avd og nå har jo dem hatt 6 dager på det og noe videre kommer jeg ikke, jeg sendte kopi av det jeg skrev i epost nr 2 i dag til alle avd på mpx har ikke fått noen svar på dem det var til [email protected]

[email protected] [email protected] [email protected]

Lenke til kommentar

jeg betalte med posten visa det trur jeg ikke er kredit kort for på det kan jeg bare bruke når jeg har penger på konto

nei det er trist når store foretakk driter i kundene dem tenker ikke at 18000 kr er veldig mye det har tatt meg nesten 1 år og spare da jeg bare har minste trygd og så var jeg dum nok til og brukke husleie pengene og resten av pengene jeg skulle leve av til og kjøpe et tv til så nå sitter jeg med en tv men uten penger da jeg trude at penga fra npx kom jo om noen dager jeg reina jo med at mpx var en seriøs butikk

men man lærer så lenge man lever sier dem som har greie på det

Lenke til kommentar

jeg betalte med posten visa det trur jeg ikke er kredit kort for på det kan jeg bare bruke når jeg har penger på konto

nei det er trist når store foretakk driter i kundene dem tenker ikke at 18000 kr er veldig mye det har tatt meg nesten 1 år og spare da jeg bare har minste trygd og så var jeg dum nok til og brukke husleie pengene og resten av pengene jeg skulle leve av til og kjøpe et tv til så nå sitter jeg med en tv men uten penger da jeg trude at penga fra npx kom jo om noen dager jeg reina jo med at mpx var en seriøs butikk

men man lærer så lenge man lever sier dem som har greie på det

her er den kvitering jeg fikk den er i pdf jeg vet ikke om det går og få lasta den opp men jeg prøver

Lenke til kommentar

jeg betalte med posten visa det trur jeg ikke er kredit kort for på det kan jeg bare bruke når jeg har penger på konto

nei det er trist når store foretakk driter i kundene dem tenker ikke at 18000 kr er veldig mye det har tatt meg nesten 1 år og spare da jeg bare har minste trygd og så var jeg dum nok til og brukke husleie pengene og resten av pengene jeg skulle leve av til og kjøpe et tv til så nå sitter jeg med en tv men uten penger da jeg trude at penga fra npx kom jo om noen dager jeg reina jo med at mpx var en seriøs butikk

men man lærer så lenge man lever sier dem som har greie på det

her er den kvitering jeg fikk den er i pdf jeg vet ikke om det går og få lasta den opp men jeg prøver

nei det gikk ikke

Lenke til kommentar

jeg betalte med posten visa det trur jeg ikke er kredit kort for på det kan jeg bare bruke når jeg har penger på konto

nei det er trist når store foretakk driter i kundene dem tenker ikke at 18000 kr er veldig mye det har tatt meg nesten 1 år og spare da jeg bare har minste trygd og så var jeg dum nok til og brukke husleie pengene og resten av pengene jeg skulle leve av til og kjøpe et tv til så nå sitter jeg med en tv men uten penger da jeg trude at penga fra npx kom jo om noen dager jeg reina jo med at mpx var en seriøs butikk

men man lærer så lenge man lever sier dem som har greie på det

her er den kvitering jeg fikk den er i pdf jeg vet ikke om det går og få lasta den opp men jeg prøver

nei det gikk ikke

 

 

her er et bilde av den kviteringa ikke så tydelig men det går an og se det

OCR0001.BMP

Lenke til kommentar

Du får nok helt sikkert pengene dine tilbake. Tror ikke jeg hadde bekymret meg så veldig mye så tidlig. Det kan uansett ta et par dager fra de overfører pengene til du har de på konto.

 

 

ja vi får se det som er litt rart er jo at dem ikke finner tvn

men det er ikke mye en mann i gata kan gjøre hvis en butikk setter seg på bakbena

som her leverer en tv til 18000 kr og du sitter og venter på penga men det kommer ikke noe

du ringer og sender epost dem svarer at dem ikke finner tvn du har levert og at den kviteringen

du fikk når du leverte tvn er ikke skrivi som den skal et retur nr som ikke er et retur nr og ikke

har han som ga meg retur kvitering skrev ikke under med signatur

så hva kan jeg gjøre med det

 

så jeg venter til mandag da har det gått 17 dager siden jeg leverte den i sandefjord

3xtvi

Lenke til kommentar

Du får nok helt sikkert pengene dine tilbake. Tror ikke jeg hadde bekymret meg så veldig mye så tidlig. Det kan uansett ta et par dager fra de overfører pengene til du har de på konto.

 

 

ja vi får se det som er litt rart er jo at dem ikke finner tvn

men det er ikke mye en mann i gata kan gjøre hvis en butikk setter seg på bakbena

som her leverer en tv til 18000 kr og du sitter og venter på penga men det kommer ikke noe

du ringer og sender epost dem svarer at dem ikke finner tvn du har levert og at den kviteringen

du fikk når du leverte tvn er ikke skrivi som den skal et retur nr som ikke er et retur nr og ikke

har han som ga meg retur kvitering skrev ikke under med signatur

så hva kan jeg gjøre med det

 

så jeg venter til mandag da har det gått 17 dager siden jeg leverte den i sandefjord

3xtvi

 

Det nummeret som står på den lappen du har scannet inn skal vel være RMA-nummer eller returnummer som de kaller det, hvis du fikk denne ved innlevering av tv'en så skal det vel holde at du opplyser kontonummer og så få det tilbakeført. Jeg gjorde dette med en laptop på angrefrist og fikk pengene tilbake kort tid etter.

Lenke til kommentar

Det burde vært er "Return number" (RMA) som du skulle fått før du leverte inn. Men siden dette ikke er ført på og ikke oppgitt av deg vil jeg anbefale deg å sjekke kontoen din hos MPX. Det kan være beløpet står til din kredit der (i påvente dine instrukser). Din kvittering sier bare "Krediteres" og ikke "Tilbakebetales" og hvilken konto det skal til. MPX har ingen opplsyninger om din bankkonto med mindre du oppgir den til dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...