oyvindardal Skrevet 29. september 2010 Skrevet 29. september 2010 (endret) Jeg har kobla Desire til PC (vis som diskstasjon), klipt ut bildene fra SD-kort og limt inn i en egen mappe på PC. Det som skjer: Ingen programmer vil vise bildene, miniatyrbildene viser ingenting, og når jeg prøver å åpne bildene, får jeg bare beskjed om at filplasseringen er feil, filene kan være flyttet etc. jeg skjønner ingenting, dette har skjedd begge de to gangene jeg har prøvd å flytte bildene over på pcn. Filene ligger på pcn med informasjon (bruker diskplass), men får ikke lest de av med bildevisningsprogrammer :S Noen som skjønner seg på dette? Endret 29. september 2010 av cyclo Tittel forbedret
osmano Skrevet 29. september 2010 Skrevet 29. september 2010 Jeg har kobla Desire til PC (vis som diskstasjon), klipt ut bildene fra SD-kort og limt inn i en egen mappe på PC. Det som skjer: Ingen programmer vil vise bildene, miniatyrbildene viser ingenting, og når jeg prøver å åpne bildene, får jeg bare beskjed om at filplasseringen er feil, filene kan være flyttet etc. jeg skjønner ingenting, dette har skjedd begge de to gangene jeg har prøvd å flytte bildene over på pcn. Filene ligger på pcn med informasjon (bruker diskplass), men får ikke lest de av med bildevisningsprogrammer :S Noen som skjønner seg på dette? Prøvde nettopp på min. Det funker uten problem. Hvilken fil står det at det er (på PC)? Prøv å skriv på .jpg bak så kanskje den vil lese bildene....?
oyvindardal Skrevet 30. september 2010 Forfatter Skrevet 30. september 2010 Jeg har kobla Desire til PC (vis som diskstasjon), klipt ut bildene fra SD-kort og limt inn i en egen mappe på PC. Det som skjer: Ingen programmer vil vise bildene, miniatyrbildene viser ingenting, og når jeg prøver å åpne bildene, får jeg bare beskjed om at filplasseringen er feil, filene kan være flyttet etc. jeg skjønner ingenting, dette har skjedd begge de to gangene jeg har prøvd å flytte bildene over på pcn. Filene ligger på pcn med informasjon (bruker diskplass), men får ikke lest de av med bildevisningsprogrammer :S Noen som skjønner seg på dette? Prøvde nettopp på min. Det funker uten problem. Hvilken fil står det at det er (på PC)? Prøv å skriv på .jpg bak så kanskje den vil lese bildene....? Filene har etternavn .jpg men vil fortsatt ikke leses
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå